Business

Creșterea afacerilor Answear

Reading Time: 2 minute

Answear anunță o creștere a veniturilor de 50% în primul semestru față de aceeași perioadă a anului trecut. Al patrulea an de existență al companiei marchează o ascensiune atât a încasărilor, cât și al numărului de comenzi, aproape dublu față de primele 6 luni ale anului trecut.

Deși tot București este orașul numărul 1 din punct de vedere al numărului de cumpărători, a crescut mult numărul de comenzi din celelalte orașe mari ale țării (Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța). Comanda medie pe answear.ro este de 300 lei, iar cele mai vândute articole în prima jumătate a anului au fost gențile, pantofii sport și gecile/paltoanele, urmate apoi de tricouri, jeanși și rochii.

De remarcat este că în acest an 70% din totalul comenzilor de pe site au fost trimise de pe telefonul mobil sau tabletă.

“Datorită investiției susținute în platforma online, dar și în aplicația mobilă pentru a oferi clienților o experiență de shopping completă, am reușit să ajungem la o medie de 550.000 de vizitatori unici și 1,4 milioane de vizite lunar în prima parte a anului. Lucrăm în permanență pentru a oferi o selecție de branduri noi pe care până acum românii le puteau cumpăra doar din afara țării și ne bucurăm să fim un reper de stil și un curator de tendințe pentru piață autohtonă”, a declarat Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

O altă tendință este migrarea preferințelor românilor în materie de modă spre branduri de renume ce ocupă din ce în ce mai mult loc în garderobă și în coșul de cumpărături. Mărcile vedetă ale primei jumătăți de an au fost Adidas Originals, Tommy Jeans, Tommy Hilfiger și Levi’s.

În 2018, retailerul Answear.ro a înregistrat o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro, în creștere cu 75% față de anul precedent, depășind cu mult rata de creștere de pe celelalte piețe europene în care mai activează grupul polonez Answear.

Answear este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 8 ani în piața de eCommerce europeană, grupul este prezent în alte 6 tări: Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia, Bulgaria și România. În România, Answear.ro oferă peste 300 de branduri de haine, incăltăminte și accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance.   

Team

Recent Posts

John Elkington: De la responsabilitate la regenerare

Cunoscut ca „nașul sustenabilității”, John Elkington este un pionier în domeniul sustenabilității și responsabilității corporative. Dezvoltator al conceptului de „Triple…

10 minute ago

PPC finalizează achiziția de 700 mil. euro a portofoliului de energie regenerabilă din România al Evryo Group

PPC anunță finalizarea achiziției portofoliului de energie regenerabilă al Evryo Group în România, portofoliu deținut de fonduri administrate de Macquarie…

16 minute ago

Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație

Rowenta, brandul de renume al companiei franceze Groupe SEB, aniversează 140 de ani de inovație și angajament față de îmbunătățirea…

17 minute ago

Schneider Electric lansează gama de lămpi de lucru profesionale cu LED

Schneider Electric anunță lansarea noii game de lămpi de lucru profesionale cu LED, Thorsman Premium, concepute special pentru a răspunde…

19 minute ago

Agrii a organizat primul său atelier de grădinărit urban

Într-o atmosferă relaxată, în spațiul vilei enRose din București, Agrii a organizat primul său atelier de grădinărit urban. Monalisa Ungureanu,…

24 de minute ago

Tazz livreaza servicii de PR prin GMP&U

Agenția de comunicare GMP&U a câștigat contul Tazz, în urma unei licitații, completându-și astfel portofoliul de clienți din zona de…

30 de minute ago