Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15 și a depășit categoric rezultatele din anul anterior. În prima jumătate de oră de la startul evenimentului, clienții au comandat 573.000 de produse, într-un ritm de peste 19.000 de produse pe minut. 34% dintre produsele vândute se aflau în listele de Favorite, de trei ori mai mult față de anul trecut.
„Black Friday a început peste așteptări, iar interesul clienților s-a aflat la cote maxime. Clienții s-au pregătit și peste 30% dintre produsele pe care le-au comandat în prima jumătate de oră de la start se aflau în listele de Favorite. Am pregătit peste 1,5 milioane de oferte la cel mai bun preț din an pentru orice buzunar: pe lângă televizoare, mașini de spălat și alte produse de folosință îndelungată la prețuri imbatabile, Black Friday este cel mai bun moment de a cumpăra produse de folosință zilnică pentru perioade mai lungi de timp, precum cafea, băuturi, hrană pentru animale sau articole pentru casă. Primele comenzi ajung chiar azi locker, în București, la 15:30”, a declarat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.
Cei care își activează astăzi un abonament Genius beneficiază de prețul special de 69 de lei. Acest serviciu oferă mai multe beneficii, printre care și un număr nelimitat de livrări gratuite la easybox, pentru comenzi de cel puțin 30 de lei, sau o perioadă extinsă de retur la 60 de zile. Clienții care vor opta pentru un abonament nou Genius vor beneficia și de 6 vouchere la eMAG, cu o valoare totală de 150 de lei și de un voucher surpriză pe Fashion Days. Cei care își reînnoiesc abonamentul vor primi câte un voucher în valoare de 30 lei și la eMAG și la Fashion Days.
Plată în rate fără dobândă
Peste 2,5 milioane de clienți sunt eligibili pentru eMAG/ My Wallet, soluția pe care se pot baza pentru a eșalona plata cumpărăturilor în 4 rate fără dobândă sau pentru a amâna plata cu 30 de zile.
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.
6 din 10 români sunt supraponderali sau obezi, arată studiul cantitativ „Incidența obezității în rândul populației din România”, realizat în…
CFR Călători a pus în final în circulație începând cu data 20 noiembrie 2024, primul tren electric format din material…
Lucian Streche este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în domeniul investițiilor financiare, fuziunilor și achizițiilor de companii,…
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…
Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…