Categories: Stiri

Creștere uriașă a comenzilor de Black Friday. Topul produselor în primele 30 de minute

Reading Time: 4 minute

Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15 și a depășit categoric rezultatele din anul anterior. În prima jumătate de oră de la startul evenimentului, clienții au comandat 573.000 de produse, într-un ritm de peste 19.000 de produse pe minut. 34% dintre produsele vândute se aflau în listele de Favorite, de trei ori mai mult față de anul trecut.

„Black Friday a început peste așteptări, iar interesul clienților s-a aflat la cote maxime. Clienții s-au pregătit și peste 30% dintre produsele pe care le-au comandat în prima jumătate de oră de la start se aflau în listele de Favorite. Am pregătit peste 1,5 milioane de oferte la cel mai bun preț din an pentru orice buzunar: pe lângă televizoare, mașini de spălat și alte produse de folosință îndelungată la prețuri imbatabile, Black Friday este cel mai bun moment de a cumpăra produse de folosință zilnică pentru perioade mai lungi de timp, precum cafea, băuturi, hrană pentru animale sau articole pentru casă. Primele comenzi ajung chiar azi locker, în București, la 15:30”, a declarat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.

Economii suplimentare pentru cei care au un abonament Genius în primele 30 de minute

Cei care își activează astăzi un abonament Genius beneficiază de prețul special de 69 de lei. Acest serviciu oferă mai multe beneficii, printre care și un număr nelimitat de livrări gratuite la easybox, pentru comenzi de cel puțin 30 de lei, sau o perioadă extinsă de retur la 60 de zile. Clienții care vor opta pentru un abonament nou Genius vor beneficia și de 6 vouchere la eMAG, cu o valoare totală de 150 de lei și de un voucher surpriză pe Fashion Days. Cei care își reînnoiesc abonamentul vor primi câte un voucher în valoare de 30 lei și la eMAG și la Fashion Days.

Primele produse vândute din oferta eMAG, aflate și în lista de favorite:

  • Telefon mobil Apple iPhone 15 Pro Max, 256GB, 5G, Blue Titanium, la prețul de 5.499 cu reducere de 1.700 lei, 100 de unități epuizate în 30 de secunde
  • Geacă matlasată Calix Geographical Norway,  la prețul de 239,99 lei, reducere de 78%, 200 unități, epuizate în 2 minute și 43 de secunde
  • Combină frigorifică Samsung RB34C600CSA/EF, 344 l, la prețul de 1.699,00 lei, reducere de 42%, 500 unități, epuizate în 3 minute
  • Uscător de rufe AEG TR718L2E, Pompa de căldură, 8 Kg, Clasa A++, SensiDry, Motor asincron, alb, la prețul de 1.899,00 lei, reducere de 65%, 200 unități, epuizate în 3 minute și 30 de secunde
  • Televizor LG LED 75UR75003LK, 189 cm, Smart, 4K Ultra HD, la prețul de 2.799,00 lei, reducere de 45% 200 unități, epuizate în 4 minute 
  • Detergent de rufe lichid Persil Deep Clean Universal, 100 spălări, la prețul de 59,00 lei, reducere de la 193 lei, 1400 unități, epuizate în 4 minute și 20 de secunde 
  • Telefon mobil Samsung Galaxy S24 Ultra, Dual SIM, 12GB RAM, 512GB, 5G, Titanium Black, la prețul de 4.299,00 lei, reducere cu 3.500 lei, 700 unități, epuizate în 5 minute 

Produse speciale și experiențe comandate după primele 30 de minute

  • Peste 467 de vouchere de avion cu reducere de până la 45%
  • 176 nopți de cazare în România
  • 947 g de aur
  • Peste 10 tone de carne de porc și mezeluri

Cifre cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday 2024

  • Vânzări de 220 milioane de lei, în creștere cu 42 milioane de lei, cu 22% peste anul trecut
  • 75% dintre comenzi au fost plătite cu cardul
  • Peste 573.000 produse comandate în primele 30 de minute
  • Minutul de aur: 07:18, produse comandate în valoare de 13 milioane de lei, cu 44% peste minutul de aur de anul trecut
  • Secunda de aur: 633 de produse comandate

Top produse comandate după primele 30 minute

  • 18.000 de produse fashion & sport
  • 100.000 de cosmetice, suplimente și îngrijire personală
  • 168.000 de băuturi, băcănie, petshop și curățenie
  • 67.000 de jucării și articole pentru copii
  • 22.000 de laptopuri, it, birotică, papetărie și cărți
  • 22.000 de tv, audio-video și gaming
  • 31.000 de telefoane, tablete, wearables și caști
  • 38.000 de electrocasnice mari
  • 28.000 de mobilă și casă
  • 34.000 de bricolaj, grădină și auto

Plată în rate fără dobândă

Peste 2,5 milioane de clienți sunt eligibili pentru eMAG/ My Wallet, soluția pe care se pot baza pentru a eșalona plata cumpărăturilor în 4 rate fără dobândă sau pentru a amâna plata cu 30 de zile.

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.

Cristi Dorombach

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

14 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

14 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

16 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

19 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

19 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

21 de ore ago