City break-urile și destinațiile europene sunt cele mai căutate de români în sezonul cald, chiar dacă vara este perioada sejururilor la mare și a vacanțelor lungi. Preferința se evidențiază prin rezervările biletelor de avion către principalele orașe europene care au înregistrat o creștere cu peste 10% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Marea Britanie, Italia, Spania, Germania și Franța rămân preferatele românilor, se arată într-o analiză Vola.ro.
”Din ce în ce mai mulți turiști români optează pentru unu sau chiar două city break-uri de maximum 3- 4 zile, în timpul sezonului de vară” a declarat Claudia Tocilă, director de Marketing, Vola.ro.
Londra, Roma, Bruxelles, Paris și Milano sunt cele mai căutate orașe europene pentru city break-uri, anul 2019 indicând o creștere de 10 – 13% față de 2018 raportată la numărul de bilete de avion rezervate. Londra a înregistrat aproape 1500 de rezervări în luna iunie 2019, atât pentru călătorii tip city break, cât și pentru călătoriile românilor stabiliți acolo.
Viena și Dublin au înregistrat o creștere de peste 20% la numărul de bilete de avion rezervate de români pentru vara aceasta.
Prețul mediu al biletelor de avion anul trecut a fost de aproximativ 133 euro de persoană iar în sezonul de vară 2019 românii au plătit 127,62 euro de persoană.
Destinațiile spaniole Tenerife, Palma de Mallorca și Costa Brava atrag dn ce în ce mai mult interesul românilor dar Turcia (Antalya) și Grecia (Rhodos, Corfu, Zakynthos) rămân destinațiile cele mai populare.
Turiștii care optează pentru city break în perioada de vară aleg bilete doar dus pentru a-și alege returul din alt oraș sau optează pentru perioade scurte de călătorie de maximum 4 zile și fără bagaj de cală.
Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția…
Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…
Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…
Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…