Stiri Business

Creștere de 5 ori a veniturilor lunare recurente pentru Druid

21 oct. 2021 2 min

Creștere de 5 ori a veniturilor lunare recurente pentru Druid

Reading Time: 2 minute

Druid, companie românească specializată în Inteligență Artificială Conversațională, a înregistrat o creștere de 5 ori a veniturilor lunare recurente și 2,3 milioane de dolari în venituri recurente anuale la nivelul lunii septembrie 2021. Strategia agresivă de extindere pe piețele globale s-a concretizat în peste 1500 de conturi active pe toate continentele, iar valoarea totală plătită de clienții internaționali a ajuns la 49% din venituri.

Compania are în prezent birouri în Houston, Texas (SUA) și Londra (Marea Britanie) și intenționează să deschidă noi locații în Frankfurt (Germania), Tokyo (Japonia) și în Dubai (EAU), cu planuri pe termen lung de a-și crește prezența pe piețele din UE și SUA.

100 de parteneri

Cu 21 de milioane de interacțiuni pe lună și un ecosistem de peste 100 de parteneri aflat în continuă creștere pe toate continentele, DRUID construiește accelerat pe o bază solidă expansiunea către o companie globală.

Faptul că am fost incluși în raportul Conversational AI PEAK Matrix for 2021 al Everest Group a fost o mare onoare și ne-a făcut să fim și mai încrezători în planurile noastre de extindere pe piețele din UE, SUA și Japonia. Datorită rezultatelor excelente înregistrate în 2021, putem spune că suntem pregătiți să oferim soluţiile noastre excepționale pe aceste piețe și că investim consistent în tehnologia care ne definește ca lideri al acestui sector de piață.”, spune Liviu Drăgan (foto), CEO DRUID.

Integrare cu roboții UiPath

platforma de AI conversațional DRUID oferă asistenți virtuali out-of-the-box cu peste 500 de abilități pre-construite și fluxuri de lucru indiferent de industrie sau scenariu de utilizare. O bibliotecă completă de soluții predefinite, experiența extinsă pentru dezvoltarea de aplicații personalizate low-code/no-code, integrarea nativă unică atât cu roboții RPA UiPath asistați cât și cei complet automați, interacțiunea proactivă cu clienții, automatizarea semantică și transferul transparent către agenți umani contibuie simultan la felul în care DRUID schimbă modul de construire a următoarei generații de aplicații de afaceri conversaționale, care pot elibera întregul potențial al interacțiunilor bazate pe inteligență artificială.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: