Crestere de 24% pentru Dacia Plant
Reading Time: 2 minuteCompania de suplimente nutritive Dacia Plant a inregistrat in 2015 o crestere a cifrei de afaceri de 24% fata de anul precedent.
Una dintre deciziile strategice luate de conducerea Dacia Plant a fost trecerea de la un sistem de management antreprenorial la manageri cu experienta pentru departamentele cheie ale companiei, careau adus know-how, proceduri si viziuni noi pe termen lung, a nunta compania, intr-un comunicat de presa.
“In strategia noastra de dezvoltare, specialistii vor detine un rol cheie. Am atins un prag de dezvoltare care impune un management performant, proceduri riguroase, un sistem eficient de control si, nu in ultimul rand, planificare strategica, care pot fi generate doar de persoane cu experienta si cunostinte solide in domeniul in care activeaza”, a declarat Cosmina Oprea (foto), Director General Dacia Plant.
Revizuirea strategiei de vanzari si distributie a dus la cresterea prezentei produselor Dacia Plant in farmacii si supermarketuri, pe langa canalul deja consacrat al magazinelor naturiste.
Prezenta in farmaciile independente la nivel national s-a imbunatatit vizibil in urma demararii colaborarii cu Farmexpert, suplimentele nutritive Dacia Plant fiind mult mai prezente in 2015 si in marile lanturi de farmacii, precum Catena, Belladona, Dona si Sensiblu.
Totodata, produsele Dacia Plant au patruns in retailului modern, de la lanturi de supermarketuri precum Billa si DM la hypermarketurile Kaufland, Carrefour si Cora.
Decizii strategice a implementat si departamentul de marketing, prin regandirea directiilor de comunicare si schimbari la nivel de portofoliu. Produse deja consacrate din portofoliul companiei au primit un impuls prin campanii TV si online (Calmotusin, altele au fost regandite pentru o utilizare mai usoara si mai eficienta (Extract Natural de Propolis sub forma de spray), de asemenea au aparut produse noi sub brandurile Sublima (destinat femeilor) si Ingerasul (produse create special pentru copii).
Totodata, portofoliul companiei a fost completat de categoria produselor alimentare bazata in principal pe sucuri 100% naturale, fara zahar si fara conservanti, sub brandul Bun de Tot, iar la sfarsitul anului a anului a fost relansat site-ul companiei, daciaplant.ro, care permite si plata cu cardul.
Dacia Plant estimeaza ca piata de suplimente va continua sa creasca si in anul 2016, datorita interesului din ce in ce mai mare pentru folosirea suplimentelor nutritive, interes manifestat in ultimii ani de consumatori tot mai tineri. Persoanele active au inceput sa constientizezeca este mult mai usor sa previi bolile decat sa le tratezi si ca produsele naturale sunt aliatul cel mai bun in mentinerea sanatatii.
„Concurenta pe aceasta piata se va intensifica, iar castigatori vor fi cei care vor reusi sa isi respecte promisiunile facute consumatorilor. Este momentul maturizarii si consolidarii modului in care companiile romanesti inteleg sa isi promoveze si distribuie produsele. Diferenta o va face investitia in branduri,inovatia, brandingul si creativitatea. Loializarea consumatorului se va face doar prin produse de calitate care au in spate o strategie bine definita de promovare si distributie” a declarat Carmen Dinca, Director Marketing Dacia Plant.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz