Stiri Companii

Creștere de 15% pentru Optical Network

18 ian. 2019 3 min

Creștere de 15% pentru Optical Network

Reading Time: 3 minute

panorama 2048Optical Network a avut în 2018 vânzări în creștere cu 15% față de anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de peste 63 de milioane de lei. La finalul anului trecut, compania avea peste 400 de angajați (+20% față de 2017), dintre care mai mult de 125 de persoane reprezintă personal medical specializat. Toate diviziile de business au înregistrat creșteri semnificative, atât retailul tradițional și distribuția B2B (inclusiv distribuția lentilelor de contact ACUVUE®), cât și retailul online.

Compania deține în prezent cea mai mare acoperire la nivel național, cu 56 de locații, dintre care: 36 de magazine OPTIblu, 19 magazine discount KLARMANN și un magazin de nișă pe segmentul premium market O51.

„În 2019, vom continua consolidarea rețelei de retail de optică medicală existente, urmărind o creștere a afacerilor similară anului 2018. Vom investi constant în evoluția noastră și a angajaților noștri, ca și până acum, urmărind cu atenție oportunitățile pe care ni le oferă piața. Ne vom concentra pe strategii pentru dezvoltarea educației privind importanța efectuării consultului anual oftalmologic, sprijinind astfel clienții să ia cele mai bune decizii în ceea ce privește sănătatea vederii lor prin prevenție si informare corectă”, a spus Raluca Cîmpianu, director General al grupului OPTICAL NETWORK .

Cea mai mare parte a investițiilor în anul 2018 a fost direcționată către divizia de retail, astfel că, în 2018 au fost inaugurate 13 magazine noi și au fost relocate alte trei magazine în locații cu spații de vânzare mai generoase și mai bine amplasate, în orașe precum: București, Arad, Baia Mare, Bacău, Timișoara, Galați, Bistrița, Oradea, Sibiu și Brăila, cele mai multe magazine noi fiind cele ale formatului de discount KLARMANN.

Optica O51 2De asemenea, compania a inaugurat în iunie 2018 un concept de optică premium luxury în incinta centrului comercial Băneasa Shopping City. Optica medicală O51 este un spațiu rafinat, elegant și confortabil care reunește în oferta sa peste 30 de mărci high-end fashion și mărci de atelier exclusiviste precum: Cartier, Ellie Saab, Linda Farrow, Dita, Mykita, Lindberg, Oliver Peoples, Dior și altele.  Spațiul a fost proiectat așa încât să ofere un mix de inovație, mărci de lux, design și performanță, fiind un concept unic și complet diferit față de portofoliul de magazine existent.

OPTIblu 1La nivel de rețea s-a înregistrat o creștere cu 13% față de 2017 a numărului de clienți în lanțurile de optici medicale deținute de Optical Network, datele companiei  indicând și o creștere cu 10% a valorii medii investite pentru achiziția unei perechi de ochelari de vedere. Aceste procente indică interes în creștere al clienților pentru produse si servicii de calitate ridicată. Tot mai mulți purtători de ochelari de vedere fac trecerea de la produse și tratamente medii la cele premium, preferând să aleagă tehnologii inovatoare pentru siguranța și confortul pe care le oferă, dar și pentru fiabilitate, durată de viață crescută a produsului. În ceea ce privește ochelarii de soare, și în cazul lor tendința este asemănătoare.

„Din cele 56 optici medicale, suntem prezenți cu 25 de magazine în București, iar cu alte 31 în orașe mari din țară. Extinderea noastră teritorială ia în calcul regula principală după care se ghidează orice ofertant de servicii, anume cererea. Avem clienți care preferă să parcurgă distanțe mai mari între orașe pentru a accesa servicii medicale integrate și de calitate” a menționat Raluca Cîmpianu.

Optical Network a luat ființă în anul 2004, în prezent fiind liderul pieței de optică medicală în România. Compania deține o importantă divizie de distribuție autorizată să comercializeze mărci consacrate de rame vedere și ochelari soare, precum: Dior, Hugo Boss, Boss Orange, MaxMara, Max&Co, Moschino, Marc Jacobs, Tommy Hilfiger, Fendi, Jimmy Choo, Carrera, Polaroid, Converse, Pepe Jeans, Diesel, Pierre Cardin, Benetton, precum și mărcile proprii: Ocean, Montini, Life si Roger Duval. Timp de 3 ani consecutiv  OPTIblu a primit mai multe certificări, printre care „Marca numărul 1 în România pentru Calitate în domeniul optică medicală”, medaliile QUDAL 5 stele pentru calitate (2016-2017 și 2018-2019) și Best BUY Awards pentru cel mai bun raport calitate preț (2017-2018).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: