Agenția GUN Media, un jucător important în domeniul marketingului digital, raportează o cifră de afaceri de 4,5 milioane de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, datorită consolidării relației cu clienții din portofoliu, prin lansarea unui serviciu de email marketing și investiția într-un CRM integrat cu platforme social media.
Într-un an definit de un context economic nefavorabil investițiilor, GUN Media a răspuns constructiv acestei dinamici prin dezvoltarea de parteneriate pe termen lung și servicii de performance marketing.
Astfel, în portofoliul GUN Media se numără acum, printre altele, Cupio.ro, NeaKaisa.ro, TheHome.ro, PrestigeHome.ro, VLAdiLA.ro și Case-Smart.ro, branduri de top în sectoarele de cosmetice profesionale, home&deco, sanitare sau de iluminat inteligent.
Lansarea serviciului de email marketing și inițiativa de a dezvolta un CRM integrat cu platformele Google, Meta și TikTok sunt doar câteva dintre inovațiile cheie ale anului care tocmai s-a încheiat. Acestea subliniază angajamentul GUN Media de a integra cele mai noi tehnologii pentru a servi nevoilor în continuă schimbare ale clienților săi.
„A fost un an cu foarte multă presiune din piață. Având un portofoliu mare de afaceri ecommerce, rezultatele clienților noștri au fost influențate de consumul din retail, iar în prima jumătate a anului s-a simțit o contracție puternică la nivel de consum.” spune Robert Trandafir, CEO GUN Media. „Din a doua jumătate a anului, majoritatea clienților din portofoliu au înregistrat creșteri. Pentru noi, cel mai important a fost să ne orientăm către clienți stabili, cu viziune pe termen lung, cărora să le putem oferi servicii de performance cu un nivel de suport foarte ridicat”.
Alexandru Curtașu, aflat în funcția de Head of Performance Marketing al GUN Media, devine din ianuarie 2024 partener GUN Media, după 5 ani în care a trecut prin toate rolurile în divizia de Paid Media a agenției. Curtașu a lucrat direct cu aproximativ 80 de business-uri diferite, a gestionat sute de conturi de publicitate, în ultimul an având o contribuție semnificativă la dezvoltarea departamentului și la creșterea oamenilor din echipă.
Pe parcursul a aproape 11 ani de activitate, GUN Media a colaborat cu peste 400 de branduri și a încheiat anul 2023 cu un portofoliu de 85 de clienți activi.
Pentru 2024, GUN Media își propune să continue trendul pozitiv de dezvoltare, prin consolidarea relațiilor cu clienții cu potențial de creștere atât în România, cât și la nivel internațional. De asemenea, echipa se așteaptă la o majorare a cererii pentru serviciul de email marketing. Un alt obiectiv al companiei este de a-și extinde portofoliul cu magazine online din România care își doresc să activeze și în alte teritorii, iar cu acest scop, GUN Media integrează servicii de tip SaaS dedicate.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…