Credite personalizate pentru biciclete Pegas
Reading Time: 2 minuteBNP Paribas Personal Finance Paris Sucursala București, prin marca sa comercială Cetelem, anunță un nou parteneriat cu brandul românesc de biciclete Pegas, în cadrul căruia va finanța achiziția produselor comercializate de Atelierele Pegas atât în magazinele fizice Pegas și francizele mărcii, cât și în magazinul virtual.
Pentru clienții interesați de achiziționarea bicicletelor, trotinetelor și longboard-urilor electrice, Cetelem oferă un produs financiar personalizat, conceput exclusiv pentru Atelierele Pegas, ce presupune achitarea bunurilor în maxim 12 rate cu 0% dobândă. Banca are în vedere extinderea perioadei de grație la 60 de luni, anunță instituția financiară, într-un comunicat de presă.
Suma minimă finanțată este de 300 lei, iar pragul maxim de creditare atinge 20.000 lei. Datorită investițiilor în digitalizare, timpul de aprobare a unei cereri de finanțare este de 10 minute.
„Colaborarea cu Atelierele Pegas este parte integrantă din strategia BNP Paribas Personal Finance și vizează finanțarea produselor prietenoase cu mediul. Oferind împrumuturi personalizate care beneficiază de rate preferențiale ale dobânzii pentru achiziționarea de produse certificate drept produse verzi, intenționăm să ne încurajăm clienții să devină partnerii noștri și să ni se alăture în misiunea noastră de a acționa responsabil față de mediul înconjurător ”, a declarat Bruno Leroux, CEO of BNP Paribas Personal Finance.
„Prin parteneriatul cu Cetelem dorim să aducem o nouă viziune asupra transportului. Oamenii deja fac comparații între biciclete, motociclete și mașini atunci când vine vorba de preț, și dorim să le oferim avantajul unei creditări corecte. Totodată, dacă oamenii înțeleg că o rată lunară reprezintă singurul cost de transport cu bicicleta, vor realiza că o medie de 50 de lei /lună reprezintă un abonament la mijloacele de transport în comun sau un abonament la sala de sport. Cu Pegas și Cetelem, acum, clienții le pot avea pe amândouă”, a adăugat Mihai Chipcia, Director de Vânzări, Atelierele Pegas.
În primă fază, colaborarea a fost dedicată doar magazinelor fizice Pegas, urmând a fi extinsă și în sfera comerțului online. Pentru perioada 2019-2021, oficialii băncii intenționează să extindă limitele mandatului și să înroleze și alți retaileri care comercializează produse Pegas, estimând o creștere de 5% în total portofoliu de retail și un volum al vânzărilor de peste 800.000 lei, generate în urma acestui parteneriat strategic.
„Ca mijloc de locomoție, bicicleta – fie aceasta clasică sau electrică – presupune zero impact negativ, fiind cu siguranță un avantaj pentru mediul înconjurător. Conform unor studii recente, 26% dintre români preferă mersul pe bicicletă. Cu toate acestea, deși în 2017 românii au achiziționat biciclete în valoare de 60 de milioane de euro, în țară se vând mai puțin de jumătate dintre cele 900.000 de bicicletele care se produc în teritoriu. Ne dorim ca împreună cu partenerul nostru să creștem acest procentaj și astfel să încurajăm folosirea unor mijloace de deplasare alternative, prietenoase cu mediul”, conchide Bruno Leroux, CEO BNP Paribas Personal Finance.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz