CreditAmanet, platforma de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux, electronice, metale prețioase și servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, dar și schimb valutar, devine MAGNOR.
Compania antreprenorială românească cu experiență în domeniu de peste 15 ani lansează noul brand după ce a parcurs un complex proces de transformare, care a durat peste un an și jumătate. Investiția în procesul de rebranding depășește 2,5 milioane de euro, ceea ce reprezintă costurile realizării unei noi identități vizuale, investițiile în comunicare și media și reamenajarea tuturor magazinelor de la nivel național conform noului concept.
MAGNOR va păstra cele trei linii de business: vânzări de bijuterii noi din aur și bunuri pre-owned, micro-creditare de tip amanet și schimb valutar.
„De 15 ani suntem trendsetter în industria în care activăm. Prin spiritul vizionar ridicăm la o altă treaptă calitativă valorile care stau la baza filosofiei organizaționale a companiei: inovația, trasparența, încrederea și creativitatea. Avem o echipă performantă și un model de business rezilient și innovator și construim o relație bazată pe încredere și transparență cu clienții. Acestea sunt atuurile care ne-au ajutat să depășim cu succes perioadele de instabilitate și să înregistrăm creșteri impresionante de la an la an. Suntem mândri de tot ceea ce am realizat împreună. Acum e momentul să trecem la un nivel superior de dezvoltare. Brandul MAGNOR marchează această nouă etapă.”
Claudiu Diaconu, fondatorul companiei și Președintele Consiliului de Administrație
MAGNOR își propune pentru 2024 consolidarea rețelei naționale de magazine prin îmbunătățirea eficienței operaționale și a calității serviciilor oferite, extinderea pe piața de profil și deschiderea de puncte strategice de lucru pentru a acoperi cerințele clienților în diverse regiuni.
„Procesul de rebranding este o transformare complexă, cel mai curajos proiect din industria de amanet și vânzări de bijuterii din România, fiind o dovadă în plus a transparenței care ne caracterizează. În mod evident, în urma schimbării numelui se remodelează logo-ul și identitatea vizuală pentru a reflecta o abordare mai modernă în piață. Totodată, noua identitate a companiei cuprinde o transformare a conceptului magazinelor și lansarea a două website-uri, www.magnorshop.ro destinat vânzărilor, și www.magnor.ro destinat serviciilor. Astfel, optimizăm interacțiunea cu clienții (atât prin magazinele proprii, cât și online) cu accent și mai mare pe calitate, încredere și o experiență adaptată celor mai înalte standarde”.
Cosmin Popovici, CEO MAGNOR
MAGNOR vizează menținerea poziției de lider în industrie, dar și implementarea unor strategii inovatoare în cadrul procesului de digitalizare, pentru a optimiza experiența clienților și a rămâne în avangarda tehnologică a industriei. În paralel, compania își propune consolidarea relațiilor cu cei care achiziționează produse sau aleg serviciile MAGNOR prin interacțiuni de business personalizate și adaptate nevoilor în continuă schimbare.
Cât despre investițiile MAGNOR pentru 2024, prioritate va avea consolidarea și promovarea noului brand și accelerarea procesului de digitalizare. „Un alt aspect al investițiilor din acest an va viza angajamentul nostru ferm față de principiile ESG. Ne propunem să consolidăm și să ne extindem inițiativele în direcția sustenabilității astfel încât activitățile noastre să aibă un impact pozitiv asupra mediului și să contribuim activ la proiecte sociale. Acest angajament reflectă viziunea noastră pe termen lung și responsabilitatea asumată față de comunitate și mediu”, mai spune Claudiu Diaconu.
MAGNOR operează 25 de magazine în București, Ilfov, Sibiu, Brașov, Piatra Neamț, Focșani, Bacău, Craiova, Galați și Constanța, Tg. Mureș, Buzău și Ploiești.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…