Credit Europe Bank România: profit net de 13 milioane lei, în S1
Reading Time: 2 minuteCredit Europe Bank România a înregistrat în prima jumătate a acestui an venituri totale de 124 de milioane lei și un profit net de 13 milioane lei. Activele bancare totale au urcat la 4,1 miliarde de lei, în timp ce portofoliul de credite a crescut la 2,1 miliarde de lei.
În 2019, banca a înregistrat un profit net de 57 de milioane lei, în creștere cu 7,5% față de anul anterior. Creșterea profitabilității este rezultatul majorării constante a utilizării cardurilor de credit de către clienții băncii și al volumului constant de credite pe segmentul corporate, arată banca, într-un comunicat de presă. Depozitele totale atrase de bancă în 2019 au atins 2,6 miliarde de lei, cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 11% față de 2018, iar activele bancare totale și portofoliul de credite au rămas constante la 4, respectiv 2 miliarde de lei, în timp ce veniturile totale au crescut cu 6,7% comparativ cu anul anterior.
„Deși ne așteptam la o scădere a profitului în primul semestru din 2020, având în vedere mediul economic determinat de pandemia de Covid-19, am reușit să încheiem prima jumătate a anului cu 13 milioane lei profit net mulțumită managementului atent al creditelor și soluțiilor digitale oferite clienților noștri. Investițiile noastre constante în digitalizare din ultimii ani s-au dovedit benefice pentru clienții noștri în timpul pandemiei, ținând cont de faptul că întregul nostru portofoliu de carduri era deja contactless, portofoliul nostru de carduri de credit oferă gadget-uri contactless – precum stickere și brățări – și clienții noștri care utilizează dispozitive Apple beneficiază de serviciul convenabil Apple Pay din 2019. Clienții noștri au reușit să facă trecerea mai rapid la plățile online și contactless, banca înregistrând o creștere pe aceste segmente, iar lansarea aplicației pentru smartphone AVANTAJ2go a ajutat la scăderea semnificativă a numărului de vizite ale clienților la sucursale sau la bancomate în contextul actual. Vom continua să investim în noi tehnologii și în componenta digitală ca parte a strategiei și responsabilității noastre față de clienții noștri”, a declarat Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank România.
Credit Europe Bank România a luat măsuri rapide în primele șase luni ale anului curent pentru adaptarea la mediul pandemiei față de clienții săi, inclusiv promovarea tranzacțiilor contactless și online, posibilitatea amânării la cerere a ratelor de către clienții individuali cu credite ipotecare afectați de pandemie înainte de Ordonanța de urgență 37/2020 și suspendarea inițierii de noi proceduri de executare silită pentru clienții persoane fizice la începutul pandemiei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz