Finanțe

Credit Europe Bank lansează Cardul Virtual pentru clienții CardAvantaj, Optimo Card și CEB Diamond

Reading Time: 2 minute

Credit Europe Bank România anunță lansarea Cardului Virtual pentru clienții CardAvantaj, Optimo Card și CEB Diamond, disponibil prin intermediul aplicației AVANTAJ2go.

Orice posesor de card de credit fizic emis de Credit Europe Bank poate genera gratuit și instant un card virtual pe care îl poate utiliza oricând la orice plată online sau la POS.

„Continuăm să digitalizăm oferta de soluții de plată prin intermediul cardului virtual, o opțiune ideală pentru cei care doresc să aibă mai mult control asupra sumelor disponibile pentru cumpărături și siguranță asupra datelor personale. Cardul virtual este gratuit, se emite rapid și ușor din aplicația AVANTAJ2go și este permanent la îndemână, pentru plăți realizate atât online, cât și în magazine.”

Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank România

Cardurile virtuale sunt o alegere optimă pentru cei care doresc un nivel și mai ridicat de siguranță atunci când efectuează plăți și nu doresc să furnizeze informațiile cardului fizic cu terțe părți și comercianți. Datele cardului virtual sunt accesibile utilizatorului în aplicația AVANTAJ2go.

De asemenea, clienții au control total asupra limitei alocate cardului virtual. Își pot seta și modifica limita cardului virtual oricând și ori de câte ori doresc în aplicația AVANTAJ2go. Limita cardului virtual poate fi stabilită între 0%-100% din limita cardului lor fizic. Astfel, posesorii de carduri virtuale au mai mult control asupra propriului card, alături de avantajele legate de siguranța plăților.

Cardul virtual poate fi folosit pentru cumpărături online oriunde și oricând, dar poate fi folosit și în magazinele fizice atunci când este înscris în Apple Pay sau Google Pay.

Credit Europe Bank România este membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, fiind activă pe piața din România din =1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), până în 2007, când a avut loc rebrandingul cu numele actual.

Gabriel Barliga

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

o oră ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

2 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

2 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

2 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

2 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

2 ore ago