Credit Europe Bank lansează aplicația de mobile banking monet
Reading Time: 2 minuteCredit Europe Bank marchează un pas important înspre digitalizarea serviciilor sale prin lansarea noii aplicații de mobile banking monet, care le permite clienților să-și gestioneze conturile, cardurile și tranzacțiile financiare prin intermediul dispozitivelor mobile.
Aplicația de mobile banking monet se adresează atât clienților persoane fizice, cât și juridice, și se poate descărca din App Store sau Google Play.
„Suntem încântați să anunțăm lansarea noii noastre aplicații de mobile banking, monet. Digitalizarea serviciilor oferite de Credit Europe Bank prin soluții eficiente și sigure reprezintă o prioritate. Astfel, prin intermediul monet, clienții Credit Europe Bank vor beneficia de acum de avantaje exclusive și vor accesa o gama largă de opțiuni pentru a își administra mai ușor fondurile și cardurile existente. monet este un instrument ușor de utilizat, ce le oferă control utilizatorilor asupra finanțelor personale din conturile Credit Europe Bank oriunde se află și oricând au nevoie.”
Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România
Campania de lansare este însoțită de un set de oferte exclusive. Clienții care descarcă și activează aplicația pot beneficia, până la finalul acestui an, de 3 rate suplimentare atunci când folosesc cardurile de credit CardAvantaj pentru cumpărături de peste 1.000 de lei, 0 comision pentru transferurile interbancare, indiferent de moneda în care sunt efectuate transferurile în aplicație, +0,5% extra dobândă față de dobânda standard pentru depozitele deschise din aplicație la orice sumă sau valută și 5% dobândă pentru conturile de economii în lei, indiferent de soldul contului.
Noua aplicație monet completează actuala soluție mobilă AVANTAJ2go pentru gestionarea cardurilor pe care Credit Europe Bank o pune la dispoziția clienților săi.
În România, Credit Europe Bank oferă produse și servicii către persoane fizice, IMM-uri și corporații. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.
Pe partea de digitalizare și tehnologizare, Credit Europe Bank a introdus Apple Pay și Google Pay, a lansat o nouă interfață de Internet Banking și prima aplicație de mobil adresată cardurilor de credit din portofoliul Băncii și a pus la dispoziție comercianților aplicația Avantaj SoftPOS.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz