Creatopy obține o rundă de finanțare de serie A de 10 mil. $
Reading Time: 2 minutebpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ a consiliat Creatopy și pe fondatorii acesteia într-o rundă de investiții de seria A de 10 milioane de dolari, prima rundă de investiții a companiei fondată acum circa doi ani. Investiția a fost condusă de fondurile de investiții cu capital de risc 3VC și Point Nine și este cea mai mare primă rundă inițiată de un startup pornit din România.
Investiția va fi folosită de Creatopy pentru a ajunge la mai mulți clienți și pentru a aduce noi capabilități de inteligență artificială în produs, în domenii precum copywriting, editare de imagini și fluxuri de lucru. În prezent, peste 5.000 de branduri și agenții globale folosesc deja platforma pentru a-și crea, personaliza, automatiza și scala producția de reclame și conținut vizual.
Implicarea bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ în această rundă de investiție a inclus consilierea companiei și a fondatorilor săi în legătură cu diverse aspecte juridice și fiscale legate de structurarea, documentarea și implementarea tranzacției. Din echipa bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ au făcut parte Cătălin Grigorescu, avocat asociat și lider al practicii de tranzacții în tehnologie, Anamaria Rotariu și Sergiu Oprean, avocați colaboratori în aceeași practică, Laura Popa, avocat colaborator senior în cadrul practicii de dreptul muncii și beneficii ocupaționale, precum și alți profesioniști din cadrul societății noastre.
“Îl cunosc pe Cătălin și lucrez cu el și echipa sa de mulți ani și și-au dovedit valoarea în mod repetat. Împreună cu partenerii săi din SUA ne-au îndrumat cu siguranță prin aspectele juridice și fiscale ale acestei tranzacții și ne-au oferit informații și perspective de business valoroase. Sunt parteneri excepționali pentru orice fondator și orice companie care urmărește să devină un actor global.”
Dan Oroș, CEO Creatopy
Creatopy a fost înființată inițial în 2008 sub numele de Bannersnack și s-a concentrat inițial pe crearea de publicitate prin bannere. Ulterior, Bannersnack s-a transformat platformă online de design și în 2021 a devenit Creatopy. Platforma de producție vizuală bazată pe AI oferă o experiență intuitivă pentru oamenii de comunicare, permite persoanelor și echipelor să creeze cu ușurință imagini publicitare captivante pentru medii creative multi channel.
“România este din ce în ce mai recunoscută ca fiind foarte activă pe piața europeană a inteligenței artificiale. Multe dintre startup-urile locale din domeniu s-au dezvoltat prin contribuția incubatoarelor și acceleratoarelor de business națíonale și internaționale, precum și prin investiții early-stage, dar nu multe au reușit performanța Creatopy de a crește independent până la nivelul de serie A. Dintr-o perspectivă de industrie, investiția atrasă de Creatopy arată că există interes major pentru automatizarea fluxurilor creative cu soluții care să îl ajute pe client să păstreze controlul asupra identității de brand. Această rundă este una dintre cele mai mari de anul acesta precum și o premieră prin faptul că o companie cu origini în România reușește să se dezvolte bootstrapped până la o rundă de serie A. Suntem recunoscători fondatorilor companiei pentru încrederea acordată și le dorim să pună în aplicare cu succes planul de a deveni o companie globală de top, care să definească o nouă categorie de produs.”
Cătălin Grigorescu, managing partner bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz