Marketing

Creativitatea, ca valoare adaugata

12 nov. 2013 2 min

Creativitatea, ca valoare adaugata

Reading Time: 2 minute

<p> Creativitate, eficienta si inovatie sunt indicatorii pe care Claudia Mihalascu, Business Unit Director, Ogilvy Public Relations Bucharest, cauta sa-i regaseasca in lucrarile aflate in cursa pentru premiile ADC*RO de anul acesta.  </p> <p>  </p> <p> Foto: Claudia Mihalascu, Business Unit Director, Ogilvy Public Relations Bucharest</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> Creativitatea este conditia sine qua non pentru o campanie de PR eficienta. Alaturi de abordarea strategica, creativitatea devine acea valoare adaugata si un indicator de diferentiere a campaniilor de PR, cu atat mai mult in contextul in care tacticile si intrumentele de comunicare nu mai sunt inventate, ci reinventate.</p> <p> Este important ca fiecare specialist in PR sa inteleaga efectul creativitatii in campaniile de PR: campaniile foarte creative s-au dovedit a fi mereu si foarte eficiente. Prin urmare, creativitatea trebuie sa fie estentiala in formula campaniilor pe care le proiecteaza.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce sperati sa vedeti in competitie anul acesta? Dar peste 5 ani?</strong></p> <p> Am intrat deja in ultimii ani pe un teritoriu nou, de convergenta a diferitelor practici de comunicare, ceea ce a insemnat de fapt o inovatie in practica actuala. Strict vorbind de partea de PR, vorbim de specialisti si campanii care au integrat componente de creatie, de digital, de media, depasind limitele practicii traditionale.</p> <p> Prin urmare, pot vorbi de trei indicatori pe care ii voi urmari in competitia din acest an: creativitate, eficienta si inovatie. Peste 5 ani, vom vorbi de aceeasi indicatori, dar de un alt nivel.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce resurse ati recomanda oricarei persoane interesate de industria de comunicare? (carti, site-uri, cursuri). </strong></p> <p> Daca vorbim de o formare in domeniul comunicarii, aceasta ar trebui sa includa atat metode traditionale, cat si metodele noi, actuale. Vorbind de cele traditionale, ma refer la cursuri universitare (teoretice, cat si practice), daca este posibil o experienta in mediul nostru academic, cat si in cel international. Tot aici vorbim si de carti, o bibliografie de referinta. Pentru PR, de exemplu, o recomandare este Dennis L. Wilcox, Relatii publice strategii si tactici.</p> <p>  </p> <p> In ceea ce priveste metodele noi, actuale, atat pentru cei care vor o formare sau este vorba de un interes pentru domeniul comunicarii, vorbim de un mix – mediul online, publicatii periodice, reviste, evenimente dedicate, galerii de arta. Mediul online este de departe “on top”, vorbind aici tot de un mix – de la web site-uri sau bloguri de specialitate (comunicare, PR, advertising, marketing) locale si internationale sau domenii complementare, de inspiratie (de la design, arhitectura, la psihologie sau sociologie). Exemple personale: <a href=”http://www.prdaily.com”>http://www.prdaily.com</a>, <a href=”http://www.paginademedia.ro”>www.paginademedia.ro</a>, <a href=”http://www.iqads.ro”>www.iqads.ro</a>, <a href=”http://www.adweek.com”>www.adweek.com</a>, <a href=”http://www.luerzersarchive.net”>www.luerzersarchive.net</a>, <a href=”http://www.thecoolhunter.net”>www.thecoolhunter.net</a>.</p> <p>  </p> <p> <strong>Claudia Mihalascu face parte din juriul de PR al <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards</a> 2013.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Gala de premiere va avea loc pe 2 decembrie, la ArCuB.</strong></p> <p>  </p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: