Pana in prezent, cea mai de succes campanie a grupului este „Why don’t you come over?”, o campanie cu impact asupra imaginii Romaniei la nivel international. Dezvoltata in 2013 pentru “Gandul”, ca raspuns la campania britanica negativa adresata imigrantilor romani, WDYCO este cea mai premiata campanie romaneasca a acelui an, printre premii numarandu-se Grand Prix – Digital Campaigns la Golden Drum, Grand Prix – PR Campaigns la Eurobest si doua Gold Effie la Effie Awards.
Preocupat de impactul media asupra familiei, a lansat in 2005 impreuna cu sotia sa, Nadia Tataru, Itsy Bitsy FM, primul post de radio din Europa dedicat copiilor si parintilor, care in prezent acopera peste jumatate din teritoriul urban al tarii.
În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…
Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…
Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…
Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…
Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…
Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…