Creativ roman, job gobal
Reading Time: 2 minuteAdrian Botan a fost numit Global Executive Creative Director pentru Nestlé. Pe langa noua functie globala, isi continua implicarea in McCann Bucuresti, din pozitia de Creative Chairman.
Anterior acestei numiri, ocupa functia de Creative Partner la McCann Bucuresti si VP Creative Excellence pentru McCann Central Eastern Europe (CEE)
“Adrian este unul dintre cei mai inteligenti si inovatori creativi din reteaua McCann, iar campaniile pe care le-a semnat dovedesc talentul de a dezvolta campanii creative pentru clienti mari. Acesta este si motivul pentru care il aducem acum in echipa de creatie globala. Abia astept sa vad care va fi urmatorul lui mare succes. Acesta este cel mai mare compliment pe care il pot adresa unui coleg creativ”, a declarat Rob Reilly, Global Creative Chairman, McCann Worldgroup.
“Sunt mandru de ceea ce a realizat Adrian. Este primul creativ roman care a fost promovat pe o pozitie globala ti ii uram cu totii mult succes si vrem sa nu uite de unde a plecat”, a declarat Bogdan Enoiu, General Manager, McCann Bucuresti.
Adrian Botan face parte din echipa McCann Bucuresti de peste 15 ani si a fost primul director de creatie care a adus doua Cannes Lions Grand Prix in Europa Centrala si de Est. In anul 2011, campania “ROM American”, dezvoltata pentru marca de ciocolata ROM Autentic, aducea Romaniei si agentiei McCann Bucuresti un total de 9 premii la Cannes Lions, cel mai important festival global de creativitate. Aceasta reusita a fost urmata in anii urmatori de alte 8 premii Cannes Lions, 6 Grand Prix la festivalul Golden Drum, 3 Grand Prix la festivalul Effie si 3 Grand Prix la festivalul Eurobest.
De asemenea, din pozitia de VP Creative Excellence pentru McCann CEE, Adrian Botan a contribuit la castigarea distinctiei “Agency Network of the Year” pentru doi ani consecutivi (2013 si 2014) pentru reteaua McCann Worldgoup CEE.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz