Stiri

Cramele Recaș lansează IMplicit, vinuri „cu personalitate” pentru segmentul HoReCa

24 sept. 2024 2 min

Cramele Recaș lansează IMplicit, vinuri „cu personalitate” pentru segmentul HoReCa

Reading Time: 2 minute

Cramele Recaș, cel mai mare producător de vinuri din România conform cifrei de afaceri, își extinde portofoliul cu IMplicit, o nouă gamă poziționată în segmentul mediu de preț, destinată segmentului HoReCa.

Numele gamei invocă eleganță și subtilitate, sugerând faptul că aromele și notele vinurilor sunt dezvăluite în mod natural și treptat, lăsând loc pentru ca fiecare persoană să își construiască propria experiență a degustării. Numele IMplicit face apel la subtilitatea gustului, oferind un indiciu despre calitatea sa intrinsecă, rezultată și din asocierea cu istoricul Cramelor Recaș (evidențiat pe etichetă prin mențiunea anului 1447 – prima atestare documentară a viilor de la Recaș).

„Vinul e emoție. E trăire. E conversație, e suspans, e sens. Asta am dorit să scoatem în evidență în momentul în care am gândit povestea din spatele noii noastre game de vinuri, IMplicit. Numele vinului face referire la un cuvânt ușor pronunțat, de ținut minte sau de integrat în conversațiile uzuale, având scopul de a se „apropia” de consumator într-un mod prietenesc și natural. „Un detaliu subtil, dar de impact, care evidențiază personalitatea unică a gamei, este cercul delicat sculptat în interiorul bazei sticlei. Acest element, unic în acest moment pentru piața vinului din România, simbolizează echilibrul și rotunjimea aromelor vinului. În același timp, acest cerc servește ca o invitație pentru consumatori de a descoperi adâncimea, personalitatea și caracterul distinct al vinului, fiind un detaliu fin care reflectă atenția noastră la fiecare aspect al creației acestui produs.”

Ciprian Roșca, Director Comercial Cramele Recaș

Gama este compusă din trei sortimente de vin alb sec (Chardonnay, Sauvignon Blanc, Pinot Grigio), un vin roze și două sortimente de vin roșu (Merlot și Fetească Neagră). Fiecare sortiment are propria personalitate, evidențiată prin diversele emoții, trăiri sau experiențe sociale rezultate din savurarea vinului: relaxare, visare, inspirație, răsfăț, provocare etc.

Conceptul de „vin cu personalitate” este evidențiat și prin intermediul contraetichetei, în cadrul căreia vinul „vorbește” despre sine la persoana întâi: Sunt revigorant, vioi și expresiv, asemenea unei melodii cu ritm vibrant care îți poartă instant pașii pe ringul de dans. Mă vei descoperi treptat în aromele familiare, ce te vor invita la distracție cu fiecare nouă degustare în parte. – IMplicit Roze”.

Cramele Recaș ocupă primul loc pe piața vinurilor din România conform cifrei de afaceri, fiind și cel mai mare exportator de vinuri îmbuteliate din România. Vinificatorii Cramelor Recaș, Hartley Smithers (Australia) și Nora Iriarte (Spania), au fost incluși în anul 2020 în clasamentul celor mai buni 100 de vinificatori de la nivel mondial, de revista internațională de profil The Drinks Business.

Array

Articole pe aceeași temă: