PROFI, retailerul cu ADN românesc, născut la Timișoara, continuă să inoveze în retailerul modern. Cea mai nouă premieră: primul brand realizat cu ajutorul inteligenției artificiale (AI). Spațiul pe care Profi îl dedică vinurilor se numește de acum „Crama Somelierilor„, iar rebrandingul acestuia s-a realizat cu ajutorul AI, filtrat și modelat de viziunea echipei companiei.
Gabriela Sîrbu, director de sustenabilitate PROFI, explică pentru Biz cum a lua naștere primul brand românesc realizat cu ajutorul AI și care este rolul tehnologiei în dezvoltarea companiei care aduce la un loc 28.000 de angajați în 1.653 de magazine proprii si Partener prezente în 803 localități urbane și rurale.
Am căutat o modalitate prin care să combinăm tradiția vinurilor cu tehnologia modernă. Era digitală ne-a oferit instrumente pentru a reimagina spațiul pe care Profi îl dedică vinurilor. Colegii noștri au fost esențiali în rafinarea și implementarea ideilor, iar cu ajutor din partea inteligenței artificiale, aceștia au devenit mult mai eficienți, având acces la o muncă de calitate și mai multe resurse în procesul de creație.
Colaborarea dintre AI și echipa PROFI a dat viață noului nostru brand, făcându-l autentic și relevant pentru clienți. Dacă detaliile tehnice au fost susținute de inteligența artificială, sufletul pe care îl punem în fiecare zi la PROFI rămâne în sarcina echipei și nu va putea fi înlocuit de tehnologie.
Utilizând inteligența artificială, într-un timp record PROFI a reușit să creeze nu doar unul, ci zeci de concepte și idei pentru branding, inclusiv esența comunicatului de presă prin care am anunțat lansarea „Crama Somelierilor”. Tehnologia AI a generat variantele de zeci de ori mai repede decât metodele convenționale, aducând eficiență și rapiditate în acest proces.
Inovația adusă de inteligența artificială a fost apoi îmbogățită și rafinată acolo unde a fost nevoie, cu experiența și perspicacitatea echipei PROFI.
Inteligența artificială a generat rapid peste 100 de variante de nume, 70 de concepte de logo și diverse propuneri de texte de campanie, iar tehnici avansate de prompt engineering au condimentat întregul proces.
PROFI privește către viitor fără a pierde esența prezentului și având convingerea că succesul depinde în egală măsură de oameni și de modul în care ei interacționează cu tehnologia.
Odată cu finalizarea acestui proiect de rebranding, PROFI pune bazele unui department de inteligență artificială prin care avantajele noii tehnologii să contribuie la evoluția companiei în tot mai multe arii de aplicabililtate.
Profi, firmă românească, este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,4 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Oamenii sunt în centrul activității noastre, însă căutăm susținere din partea tehnologiei pentru ca experiențele să fie tot mai plăcute iar munca echipei PROFI să fie mai ușoară astfel încât oamenii să poată pune suflet în fiecare zi, atât în magazinele PROFI cât și în comunitate.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…