Crăciun high tech
Reading Time: 2 minuteInstalațiile high tech pentru brad și globurile LED sunt cele mai dorite produse de Crăciun în rândul românilor, potrivit statisticilor Hornbach.
„Românii sunt din ce în ce mai interesați de tehnologie, alegând produse inedite chiar și atunci când este vorba despre Sărbătorile de iarnă. Astfel, sortimentul nostru din acest an pe categoria produselor pentru Crăciun va cuprinde și instalații de brad SMART, ce pot fi controlate de la distanță prin intermediul unei aplicații disponibile atât în Google Play, cât și în App Store“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a inaugurat Târgul de Crăciun. Este cel de-al 12-lea an consecutiv când retailerul organizează un astfel de târg. Zonele special destinate Sărbătorilor de iarnă sunt amenajate pe o suprafață de circa 250 mp în cadrul celor șase magazine locale. Când vine vorba de produsele care vor atrage cei mai mulți clienți, estimările companiei arată că instalațiile high tech pentru brad și globurile LED sau cele din sticlă suflată se vor afla în top, alături de brazii naturali.
Mugurel-Horia Rusu a estimat că românii vor fi interesați, de asemenea, și de globurile din sticlă sau vârfurile de brad cu LED produse în Germania, dar și de cele din sticlă suflată, care au un design deosebit.
„Printre noutățile din acest an în magazinele Hornbach se numără și figurinele gonflabile de mari dimensiuni sau brazii artificiali cu o înălțime de peste 4 metri. Toate acestea se adaugă unui sortiment bogat de decorațiuni, plante și mai ales brazi naturali sau artificiali, de diverse dimensiuni, care însumează peste 1.000 de produse dedicate Crăciunului“, a mai adăugat Mugurel-Horia Rusu.
Pe lângă produsele destinate amenajării interioarelor cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Hornbach dispune și de o gamă variată de articole speciale pentru decorarea grădinilor. Potrivit companiei, românii investesc tot mai mult în produse de sezon pentru amenajarea zonelor exterioare ale casei, iar instalațiile LED interconectabile și figurinele cu inspirație de Crăciun sunt cele mai cerute.
Tendințele pieței locale arată și o orientare tot mai mare a românilor către produse de calitate superioară.
În ceea ce privește articolul-vedetă – bradul natural Abies Nordmanniana -, românii sunt tot mai interesați de a achiziționa produse provenite din plantații sustenabile. Recunoscuți pentru coronamentul bogat și rezistența în timp, brazii proveniți din Danemarca și Germania se vor situa în topul preferințelor clienților.
„În fiecare an, Târgul de Crăciun Hornbach are un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri a companiei. Astfel, și în acest an mizăm pe acest lucru. Mai mult decât atât, întregul sortiment din gama pentru Crăciun se poate regăsi și în magazinul online și suntem convinși că va atrage un număr mare de clienți“, a completat Mugurel-Horia Rusu.
Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 159 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz