Compania de cosmetice Coty Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 82 milioane lei, in creştere cu peste 9% fata de 2013. Cel mai dinamic segment de produse si care s-a dublat in ultimii doi ani si jumatate este cel al cosmeticelor decorative (oja si rujul). Acestea reprezinta 35-40% din cifra de afaceri a filialei locale, iar unul dintre pricipalele motive al acestei cresteri este contextul economic actual, a anuntat compania, intr-un comunicat de presa.
“In perioadele de criza, femeile renunta la rasfaturile scumpe si se orienteaza spre cele pe care si le pot permite, precum ojele si rujurile”, a declarat Razvan Afenduli (foto), general manager Coty Romania.
In ceea ce priveste rezultatele companiei, daca pina acum, profitul net era sub 5% din cifra de afaceri, de anul acesta Coty se asteapta la o crestere de pana la 10% din cifra de afaceri, adica 8,2 milioane lei. In plus, Coty vizeaza ca in urmatorii 3 ani sa dubleze vanzarile de cosmetice decorative si sa ajunga la o cota de piata de retail de peste 40% in acest segment.
Anul 2014 a mai marcat o schimbare importanta pentru Coty datorata cresterilor pe care compania le-a inregistrat inca din 2009 – de la 1 iulie, Coty Romania a devenit un hub care cuprinde atat Bulgaria, cat si Grecia unde Coty a realizat in 2014 vanzari de 7,5 milioane de Euro. “Cand deschizi piete, fiind vorba de investitii foarte mari, este foarte important contextul geo-politic, o investitie intr-o afacere existenta nu este la fel de riscanta si daca expui un plan de afaceri corect in general se aproba”, a declarat Razvan Afenduli.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…