Categories: CompaniiStiri

Coty si-a crescut afacerile in Romania cu 9%

Reading Time: < 1 minut

Compania de cosmetice Coty Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 82 milioane lei, in creştere cu peste 9% fata de 2013. Cel mai dinamic segment de produse si care s-a dublat in ultimii doi ani si jumatate este cel al cosmeticelor decorative (oja si rujul). Acestea reprezinta 35-40% din cifra de afaceri a filialei locale, iar unul dintre pricipalele motive al acestei cresteri este contextul economic actual, a anuntat compania, intr-un comunicat de presa.

“In perioadele de criza, femeile renunta la rasfaturile scumpe si se orienteaza spre cele pe care si le pot permite, precum ojele si rujurile”, a declarat Razvan Afenduli (foto), general manager Coty Romania.
In ceea ce priveste rezultatele companiei, daca pina acum, profitul net era sub 5% din cifra de afaceri, de anul acesta Coty se asteapta la o crestere de pana la 10% din cifra de afaceri, adica 8,2 milioane lei. In plus, Coty vizeaza ca in urmatorii 3 ani sa dubleze vanzarile de cosmetice decorative si sa ajunga la o cota de piata de retail de peste 40% in acest segment.

Anul 2014 a mai marcat o schimbare importanta pentru Coty datorata cresterilor pe care compania le-a inregistrat inca din 2009 – de la 1 iulie, Coty Romania a devenit un hub care cuprinde atat Bulgaria, cat si Grecia unde Coty a realizat in 2014 vanzari de 7,5 milioane de Euro. “Cand deschizi piete, fiind vorba de investitii foarte mari, este foarte important contextul geo-politic, o investitie intr-o afacere existenta nu este la fel de riscanta si daca expui un plan de afaceri corect in general se aproba”, a declarat Razvan Afenduli.

Oana Voinea

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

12 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

12 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

18 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

18 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

18 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

18 ore ago