Companii Stiri

Cotă de piață de doar 1 – 2% pentru restaurantele cu specific pescăresc

6 dec. 2019 < 1 min

Cotă de piață de doar 1 – 2% pentru restaurantele cu specific pescăresc

Reading Time: < 1 minut

În primele zece luni ale anului 2019, consumul de pește pe piața HoReCa din București a crescut cu aproape 10%, potrivit reprezentanților BistroMar. În plus, la un an de la deschidere, restaurantul BistroMar a fost evaluat și inclus în cea de-a doua ediție pentru România a ghidului international gastronomic Gault&Millau.

Foto 1 BM

Pe fondul acestei creșteri, BistroMar a înregistrat vânzări cu 30% mai mari spre deosebire de aceeași perioadă din 2018. Totodată, în condițiile în care restaurantele cu specific de pește și fructe de mare din capitală dețin o cotă de piață de doar 1 – 2%, BistroMar este restaurantul care are în meniu cele mai multe specii de pește sălbatic printre care homar, creveții carabinieri, codul negru sau somonul sălbatic Sockeye. 

“Din luna octombrie avem câteva rețete noi, iar recent am fost listați pe takeaway, reușind astfel să fim prezenți pe cele mai importante platforme de livrare la domiciliu. Cred că cel mai important lucru este să contribuim la educarea consumatorului, deziderat pe care îl avem de aproape 20 de ani și cu marca Alfredo Seafood”, a declarat Cristian Dărmănescu, Director General, BistroMar și fondator al Alfredo Seafood. 

Ghidul Gault&Millau are o istorie de 50 de ani, cuprinzând o listă și recenzii ale celor mai bune restaurante și localuri din peste 20 de țări, situate pe cinci continente. Acestea sunt evaluate în funcție de meniu, care reprezintă 70% din punctajul final, servicii, atmosferă, design sau raport calitate-preț.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: