Featured

Cosmin Cojocaru, PENNY FM: Radioul ca parte din experiența de cumpărături

Reading Time: 3 minute

Cosmin Cojocaru, redactorul șef al PENNY FM, primul radio live de cumpărături din România, aduce radioul în inima cumpărăturilor, transformând o activitate cotidiană într-o experiență personală și efervescentă.

În acest interviu, ne povestește despre parcursul său profesional din fascinanta lume a radioului, despre provocările și satisfacțiile pe care le-a întâmpinat la PENNY FM, și despre cum acest post de radio nu doar completează experiența de cumpărături, ci o redefinește.

De când și cum ai început călătoria ta în lumea radio, în general, și cum ai ajuns la PENNY FM? Ce provocări profesionale îți oferă PENNY FM?

Totul a început în 2005. Eram în anul doi de facultate, când am luat un casting la un post de radio local ce urma să se lanseze în Sibiu. Acolo, am luat parte activ la nașterea unui post de radio, de la primii bureți lipiți în studio, până la prima piesă difuzată „on air”. A fost o perioadă fascinantă, în care pentru mine radioul s-a transformat dintr-o simplă curiozitate, într-o adevărată pasiune. Mai târziu am trăit aceeași aventură de „start-up” la un radio local din Sfântu Gheorghe, orașul meu natal, apoi în București la Radio ZU, unde mi-am petrecut următorii treisprezece ani. 

La PENNY FM am ajuns în primăvara lui 2021. Au fost mai multe lucruri care mi-au plăcut la acest proiect, dar cel mai mult m-a atras ideea de a contribui la modelarea acestui post, de a pune în practică tot ce am învățat și de a construi ceva unic, folosindu-mi imaginația și creativitatea. 

Cea mai mare provocare a fost să mă acomodez cu noul format de radio. După 16 ani de CHR (contemporary hit radio) a trebuit să învăț ce înseamnă un radio de cumpărături și cum pot fi adaptate și aplicate rețetele de succes pe acest format. PENNY FM e o experiență nouă și interesantă, care mă ține în priză.  

Ce este PENNY FM și cum completează acest radio experiența cumpărăturilor în magazinele PENNY?

Imaginează-ți că ești în magazin, fredonând melodia care se aude în difuzoare. După ultimele acorduri, o voce prietenoasă și familiară îți oferă puțină inspirație și îți colorează lista de cumpărături cu o idee nouă. Acestea sunt PENNY FM și magia radioului live. 

PENNY FM este mai mult decât un simplu radio. Este un prieten care îți ține companie la cumpărături, un expert în „trai sănătos” și un partener care te informează și te inspiră la raft. 

De ce un radio live de cumpărături?

Un radio live de cumpărături e cu totul altceva; transformă experiența din magazin într-una mai interactivă și mai captivantă. E ca un post de radio „clasic”, ce te ține conectat la tot ce se întâmplă. Moderatorii devin ca niște amici cu care te poți bucura de muzică, informații utile și momente amuzante. Cu PENNY FM ai parte de o atmosferă relaxantă care te face să te simți ca între prieteni de fiecare dată când treci pragul magazinului.

Ce pot asculta clienții PENNY în magazine și online? Cum ați gândit programele acestui post de radio?

Pe lângă muzica reconfortantă, ca și client ai parte de entertainment, inspirație și informații utile. Într-o sesiune de cumpărături poți auzi, de exemplu, un sfat culinar care transformă un banal piept de pui, într-o capodoperă culinară; poți primi un pont inedit de la unul din nutriționiștii noștri; te poți amuza pe seama celor mai recente aventuri în bucătărie ale moderatorilor sau poți afla care sunt ofertele și promoțiile momentului. Totul se întâmplă în timp real, fără să te plictisești sau să fii copleșit de reclame. Programele noastre sunt create pentru a oferi o experiență plăcută la cumpărături, reflectând valorile PENNY și sprijinind obiectivele de marketing ale companiei.

Cum a evoluat PENNY FM în cei 7 ani de existență? Care crezi că va fi evoluția acestui post de radio în următorii ani?

PENNY FM a fost primul radio live de cupărături din România, astfel că a fost nevoie să experimentăm mult până să găsim formula magică. Am pornit cu entuziasm și curiozitate, descoperind treptat ce le place ascultătorilor noștri, ce îi face să zâmbească și ce informații le sunt utile. Drept urmare astăzi, suntem mai mult decât un post de radio. Suntem o voce familiară și un prieten de încredere care îi însoțește la cumpărături.

Ne simțim minunat în acest rol și ne dorim să-l păstrăm și în următorii ani, iar cu ajutorul noilor soluții tehnologice, vrem să ne concentrăm mai mult pe comunitățile regionale și locale. Ne vom transforma mereu și ne vom reinventa pentru a rămâne relevanți și utili.

Cum pot interacționa ascultătorii cu PENNY FM?

Ascultătorii ne scriu de obicei pe WhatsApp, dar suntem de găsit și pe site-ul PENNYfm.ro.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

12 minute ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

38 de minute ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

o oră ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

o oră ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

o oră ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

o oră ago