Cosmetic Plant, rebranding după 30 de ani
Reading Time: < 1 minutCosmetic Plant, compania românească de produse cosmetice, lansează un nou model de business după aproape 30 de ani. Strategia de dezvoltare pe termen mediu și lung se bazează pe rebranding, remodelarea structurală și extinderea portofoliului de produse, lansarea de noi game și campanii.
Prin toate aceste acțiuni, Cosmetic Plant plănuiește să repoziționeze brandul în segmentul produselor cosmetice din ingrediente naturale și să-și dubleze cota de piață în următorii trei ani.
În vederea susținerii implementării noii strategii de business, compania a investit în retehnologizare atât din resurse proprii, cât și prin accesarea fondurilor europene disponibile în acest sens.
În plus, compania a derulat numeroase cercetări calitative și cantitative în ultima perioadă, în vederea relansării portofoliului de produse rezultate din intersectarea formulelor și ingredientelor inovative din laboratoarele companiei.
“Cu noile game de produse țintim o creștere anuală a cifrei de afaceri de cel puțin 10%, ceea ce ar menține trendul ascendent din ultimii ani. Această creștere organică constantă este o dovadă că notorietatea brandului Cosmetic Plant este din ce în ce mai bine conturată la nivel national”, a declarat Susana Laszlo, co-acționar, Cosmetic Plant.
Cosmetic Plant a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 2,5 milioane euro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz