Categories: CompaniiStiri

Cosmetic Plant lanseaza LiftUp

Reading Time: 2 minute

Pentru femeile care devin tot mai exigente cu privire la produsele cosmetice antiaging utilizate, Cosmetic Plant lanseaza LiftUp, o noua gama menita sa reintinereasca pielea și sa contribuie la menținerea frumuseții și sanatații acesteia. In acest fel, compania a apelat la un veritabil cocktail de lifting constand in acid hialuronic, LIFTONIN®-XPRESS și un delicat extract de magnolie.

„Cremele antirid reprezinta punctul nostru forte și, din acest motiv, suntem permanent in cautarea unor noi ingrediente active cu efect antiaging. De data aceasta, am apelat la cunoscutele efecte antirid ale acidului hialuronic pe care, pentru un efect de lifting instant, l-am combinat cu LIFTONIN®-XPRESS, iar pentru un plus de finețe am adaugat extractul de magnolie”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant, intr-un comunicat de presa.

Dupa aproape doi ani de dezvoltare, gama LiftUp cuprinde cinci produse inovatoare, dintre care trei reprezinta o premiera pentru portofoliul companiei. Astfel, pe langa Crema antirid de zi și Crema antirid de noapte, LiftUP cuprinde și un Gel lift instant, Ser lift instant, precum și un Lapte demachiant special pentru ochi, acestea fiind o noutate in gama Cosmetic Plant.

Potrivit companiei, ingredientul de baza al noii game este acidul hialuronic, o componenta majora a matricei extracelulare, care asigura o hidratare rapida și de lunga durata. In plus, printr-o patrundere mult mai ușoara in straturile pielii, acesta reduce adancimea ridurilor și reintinerește pielea. Specialiştii Cosmetic Plant nu s-au oprit doar la acest ingredient, deoarece au considerat ca nu este suficient sa asigure pielii un aport de acid hialuronic din exterior, ci trebuie sa stimuleze și sinteza acestuia din interior. Pentru a determina acest lucru foarte important, au imbogaţit gama LiftUp cu riboza (RiboxylTM). Aceasta, pe langa efectele demonstrate de stimulare a metabolismului celular, crește sinteza acidului hialuronic cu 55%.

La fel de important este și LIFTONIN®-XPRESS, un ingredient inovativ cu efect de lifting instant, extras dintr-o microalga originara din Marea Roșie. Datorita acestuia, pe suprafața pielii se formeaza o pelicula cu efect de intindere imediat vizibil ce se menține pana la 6 ore (*teste efectuate de producatorul ingredientului activ).

„Datorita conținutului sau bogat in polifenoli, extractul de magnolie ofera o nota speciala acestei combinații, asigurand un efect anti-inflamator și antioxidant”, a completat Susana Laszlo.

Produsele, ale caror prețuri se situeaza intre 14,7 și 25,5 lei, au fost concepute pentru ingrijirea tenului normal/uscat, in timp ce Gelul Lift Instant se adreseaza tenului normal/mixt. Gama este destinata femeilor cu varste cuprinse intre 30-70 ani, care doresc sa iși mențina sau sa iși recapete fermitatea și stralucirea tenului. In plus, avantajele gamei se remarca și la nivelul ambalajelor moderne și igienice, care permit o dozare exacta a produselor, datorita flacoanelor cu sisteme airless și a sticluței cu pipeta.

Noua gama este disponibila in rețelele Auchan, Cora – Romania Hypermarche, DM DrogerieMarkt, diverse farmacii și magazine naturiste din țara, cat și in magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro, iar pe termen lung, compania vizeaza includerea acesteia și in proiectele de export.

 

 

Oana Voinea

Recent Posts

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

2 minute ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

37 de minute ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

52 de minute ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

53 de minute ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

o oră ago

Hotel Zenith Conference & Spa intră în grupul Paradis Hotels & Resorts

Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa din Mamaia crescând la 12 numărul unităților de cazare…

2 ore ago