Companii Stiri

Cosmetic Plant isi propune cresterea business-ului cu 10%

18 nov. 2014 < 1 min

Cosmetic Plant isi propune cresterea business-ului cu 10%

Reading Time: < 1 minut

Producatorul local de cosmetice Cosmetic Plant estimeaza ca in 2015, ponderea noii game Q10 + ceai verde in totalul vanzarilor va ajunge la 12,2% , fata de 7,2% in 2014.

Oficialii companiei din Cluj-Napoca au relansat gama Q10 + ceai verde imbogatita cu un complex mineral energizant si mizeaza pe cresterea ponderii acesteia in vanzarile anuale de la 7,2% in 2014,  la 12,2% anul viitor.

Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant se asteapta ca gama Q10 + ceai verde sa aiba in acest an o pondere de 7,2% in totalul vanzarilor companiei. Relansarea acesteia va aduce, in 2015, conform estimarilor Cosmetic Plant, o crestere a ponderii in cifra de afaceri cu 5%. Astfel anul viitor, gama noua va ajunge la 12,2% din cifra de afaceri totala.

De asemenea, Laszlo estimeaza un avans al cifrei de afaceri cu aproximativ 10% comparativ cu 2013, la 1,76 milioane de euro.

Cosmetic Plant e o afacere de familie infiintata in Cluj-Napoca in 1991, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de 1,6 milioane de euro. Cosmetic Plant este prezenta la nivel national in retelele Cora Hypermarche Romania, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, in farmaciile Catena, Centrofarm si Remedia,  in Plafar si alte magazine naturiste din tara, precum si pe plan extern in tari precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan, Austria si Ungaria.

Portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, impartite in 16 game sortimentale, grupate in functie de ingredientul activ principal sau de utilizarea produsului.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: