Cosmetic Plant estimează vânzări de un milion de lei în Carrefour
Reading Time: 2 minuteCosmetic Plant își extinde prezența pe rafturile marilor lanțuri de retail de bunuri de larg consum și anunță startul livrărilor către cele 29 de hipermarketuri Carrefour din întreaga țară.
Negocierile cu Carrefour au început în urmă cu aproximativ șase luni.
Producătorul de cosmetice va livra în total opt game din cele 14 pe care le produce în fabrica de la Cluj-Napoca (aproximativ 25 de produse din gamele Cătină, Anticelulită, Bioliv, Me&Mom, Lift UP, Miere și Lăptișor de Matcă, Argan, Q10 + Ceai verde).
„Gamele noastre se vor putea găsi în magazine în raioanele de cosmetice, fiind poziționate la raft în funcție de structura deja existentă. Majoritatea produselor pe care le vom livra vor fi cele pentru îngrijirea tenului – cremele antirid, cele hidratante sau de ochi – cât și produsele anticelulitice. De asemenea, vom livra și emulsia antivergeturi din gama Me&Mom”, a explicat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Dincolo de cele 25 de produse pentru care deja s-au început livrările, Cosmetic Plant va actualiza gama existentă în magazinele Carrefour în funcție de performanța fiecărui produs și de sezonalitate, dar și în funcție de lansările programate pentru viitor.
Impactul acestui parteneriat asupra businessului Cosmetic Plant va fi de aproximativ un milion de lei anual. Lunar, compania se așteaptă la livrări de cca. 10.000 de produse, estimând că cele mai mari vânzări se vor realiza în hypermarketurile din București.
„În total, estimam că vânzările Cosmetic Plant către hipermarketurile Carrefour vor fi de cca. 1 milion de lei anual, în prima fază a colaborării”, a subliniat Susana Laszlo.
Produsele Cosmetic Plant se vând și în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente și în Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc. De asemenea, produsele Cosmetic Plant pot fi achiziționate și oline.
Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca. În ultimii 4 ani compania a urcat pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 și 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 și 2015, distincția Gold Award.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz