Cosmetic Plant, crestere cu peste 20% a afacerilor
Reading Time: 2 minuteCosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o crestere cu 23% a cifrei de afaceri, comparativ cu trimestrul I din 2015, in timp ce volumul de produse livrate s-a majorat cu 17%, fata de perioada similara din anul trecut.
„Lansarea gamelor Miere si Laptisor de Matca si LiftUP la finele lui 2015, dar si a cremelor aniversare in acest inceput de an, alaturi de parteneriatele incheiate cu noi distribuitori si de cresterea notorietatii brandului au avut, cu siguranta, un impact pozitiv in business-ul companiei in primul trimestru din 2016”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Reprezentanta companiei a subliniat, de asemenea, ca primele trei luni din an au adus si un avans al volumelor livrate catre parteneri. In aceleasi timp, gamele sortimentale BIOLIV, Me & Mom si cea de ingrijire a parului au avut cresteri ale vanzarilor de peste medie, comparativ cu celelalte produse din portofoliul companiei.
In ceea ce priveste exporturile, prima parte a anului a insemnat pentru Cosmetic Plant extinderea gamei sortimentale pe piata din Ungaria cu 17 noi produse, apartinand atat gamelor deja exportate, precum BIOLIV, Q10 si Argan / Aloe, cat si gamelor noi – LiftUp, Miere si Laptisor de Matca si GreenStem.
„Piata din Ungaria este una foarte importanta pentru noi si ne bucuram sa vedem deschiderea clientilor catre produsele noastre, acesta fiind si motivul pentru care am decis sa ne extindem sortimentatia si pe aceasta piata”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit afirmatiilor sale, in urmatoarea perioada compania ar putea lansa exporturi si pe alte piete, iar succesul Cosmetic Plant la cel mai mare targ de produse cosmetice din lume – Cosmoprof Bologna – in perioada 18 – 21 martie, a demonstrat, o data in plus, potentialul produselor pe pietele externe.
Afaceri mai mari cu peste 10% si in al doilea trimestru
In ceea ce priveste planurile pentru urmatoarea perioada, Susana Laszso este de parere ca al doilea trimestru din an va aduce o crestere de cel putin 10 – 12% a afacerilor companiei, determinata de lansarea de noi produse in gama de plaja.
De asemenea, pentru intregul an, compania mizeaza pe un avans cu cel putin 10 procente a cifrei de afaceri, la cca. 2,2 miloane de euro (cca. 10 milioane de lei), acest lucru fiind sustinut de extinderea retelei de distributie si a exporturilor, dar si de lansarea de noi produse.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz