Companii Stiri

Cosmetic Plant – afaceri de 2 mil. euro

22 feb. 2016 2 min

Cosmetic Plant – afaceri de 2 mil. euro

Reading Time: 2 minute

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, a raportat o crestere cu aproape 20% a business-ului in 2015 si mizeaza, si pentru acest an, pe un avans de cel putin 10 procente. De asemenea, compania a inregistrat vanzari record la export, in crestere cu 170% comparativ cu anul anterior.

Cosmetic Plant a inregistrat in 2015 o cifra de afaceri de 2 milioane de euro (cca. 8,9 milioane de lei), in crestere cu cca. 20% comparativ cu valoarea de 1,66 milioane de euro (cca. 7,5 milioane lei) inregistrata in anul anterior. In ceea ce priveste volumul vanzarilor, acesta a depasit peste 1 milion de produse, in timp ce profitul a ajuns anul trecut la cca. 400.000 de euro (1,8 milioane lei), arata compania, intr-un comunicat de presa.

Totodata, compania a inregistrat anul trecut un avans de 170% si in ceea ce priveste vanzarile la export.

„Evolutia pozitiva a business-ului a avut la baza mai multi factori printre care largirea retelei de distributie, intrarea in noi retele de hipermarketuri si marirea gamei sortimentale cu patru game noi –Miere, LiftUp, Galbenele BIO si Anticelulita. De asemenea, pe langa aceste aspecte, anul trecut am realizat si o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit Susanei Laszlo, Cosmetic Plant a inregistrat anul trecut un avans de 170% si in ceea ce priveste vanzarile la export.

„Extinderea numarului de parteneri pe pietele unde suntem deja prezenti, dar si lansarea exporturilor in noi tari au avut un impact important in obtinerea acestui avans. In plus, ne bucuram ca anul trecut ne-am consolidat pozitia pe piata din Ungaria, piata care de altfel este principala tara de export pentru Cosmetic Plant”, a mai spus Susana Laszlo.

Exporturi mai mari cu 170% in 2015

Dincolo de Ungaria, urmatoarele piete pe care produsele Cosmetic Plant au fost foarte bine primite si care se afla in topul destinatiilor de export sunt Republica Moldova si Iordania.

In ceea ce priveste cele mai vandute produse Cosmetic Plant pe piata locala, cele din gama Catina au fost, lidere in top, motivul principal fiind faptul ca aceasta este o gama traditionala, la preturi avantajoase. De asemenea, gama Bioliv, ce contine crema antirid de zi Bioliv Antiaging, castigatoare a marilor premii la World Quality Selections, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection, s-a situat pe locul al doilea in topul celor mai vandute game pe plan local. Clasamentul este completat de gamele Argan si Galbenele.

Pe plan international, gama Bioliv conduce topul celor mai cerute produse, alaturi de crema de albire cu extract de lamaie si de gama GreenStem.

Crestere si pentru 2016

In ceea ce priveste business-ul companiei pentru anul in curs, Cosmetic Plant mizeaza, de asemenea, pe un avans al business-ului cu cel putin 10 procente, la aproape 2,2 miloane de euro (cca. 10 milioane de lei).

„Extinderea retelei de distributie si a exporturilor, dar si lansarea de noi produse, vor avea, cu siguranta, un impact pozitiv in business-ul companiei in acest an”, a completat Susana Laszlo. Aceasta a mai adaugat ca, in urmatoarea perioada, compania va lansa trei noi creme ce vor marca aniversarea a 25 de ani de la infiintarea business-ului iar, odata cu venirea sezonului cald, va fi dezvoltata si o gama speciala pentru plaja.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: