Corporate Intelligence Agency (CIA), companie de management al riscului dedicată mediului de afaceri, achiziționează 50% din acțiunile companiei IceU Training Group (ITG), singura companie românească specializată în oferirea de servicii de training și consultanță pentru detectarea comportamentului simulat și a erorilor cognitive. Decizia se înscrie în strategia de diversificare a portofoliului de servicii și vine să completeze expertiza CIA, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienților.
Achiziția a 50% din ITG este prima mișcare de acest fel făcută de Corporate Intelligence Agency și deschide procesul de extindere a portofoliului de servicii, compania vizând noi achiziții în perioada următoare.
„Decizia de achiziție a pachetului de acțiuni în IceU Training Group a apărut în mod natural, pe fondul colaborării anterioare foarte strânse între cele două companii, în activitățile derulate pentru partenerii noștri, și extinde expertiza Corporate Intelligence Agency și în zona de profiling, testare psihologică și detectare a comportamentelor simulate, activități deosebit de utile, atât în cadrul departamentelor de HR, cât și în cadrul interviurilor în investigațiile antifraudă”, spune Gabriel Zgunea (foto), CEO Corporate Intelligence Agency.
Achiziția are loc și în contextul în care apetitul corporațiilor pentru acest tip de servicii specializate de profiling se află într-un trend ascendent spectaculos, generat atât de acuratețea rezultatelor, cât și de costurile relativ scăzute și de rapiditatea cu care sunt livrate analizele respective, care permit fundamentarea deciziilor strategice și operaționale din companii.
Accesarea serviciilor de profiling poate fi făcută de orice companie, din orice domeniu de activitate, indiferent de dimensiunea acesteia. Caracterul utilizării serviciilor poate fi permanent sau punctual, în funcție de tipul companiilor, domeniu și situațiile cu care acestea se confruntă.
Una dintre zonele cele mai ofertante în piața de profiling o reprezintă domeniul de resurse umane, unde specialiștii ITG din cadrul Centrului de Cercetare și Psihologie Aplicată oferă clienților cele mai noi produse de testare psihologică a candidaților la recrutare, acestea fiind, în fapt, și singurele instrumente de testare a competențelor profesionale validate științific pe populația din România.
De asemenea, instrumentele menționate, fie că este vorba de evaluări vocaționale, testarea abilităților și competențelor profesionale sau a trăsăturilor de personalitate, permit actualizarea programelor de inducție și retenție profesională la companiile partenere care accesează acest tip de servicii specifice.
Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…