Companii

Cornelia Nicolae este noul director de operațiuni al Fashion House Group

Reading Time: 3 minute

Fashion House Outlet Center, unul dintre cele mai mari centre comerciale de tip outlet din Europa, o numește pe Cornelia Nicolae în funcția de Director de Operațiuni Retail în România.

În funcția nou creată, Cornelia va fi responsabilă de lansarea noului outlet din zona Cernica, noul proiect emblematic al Grupului, al doilea din București, situat în partea de est a Capitalei, precum și de creșterea vânzărilor și a traficului de clienți din centrul outlet din zona Militari.

Cu 24 de ani de experiență în industria de fashion retail, Cornelia se alătură grupului Fashion House, după ce anterior a ocupat funcția de Retail Sales Manager pentru Europa de Est al brandului italian Stefanel. Din această funcție, a condus operațiunile retailerului din România, Turcia, Germania, Austria și Polonia, gestionând o echipă de 350 de persoane și contribuind la creșterea semnificativă a veniturilor celor 59 de magazine și șapte outleturi din regiune.

Fashion House Outlet Centre Militari

Numirea Corneliei reiterează importanța strategică pe care o are România în planurile de dezvoltare ale companiei și vine în contextul investițiilor anunțate recent pentru inaugurarea celui de-al doilea outlet din București.

Cu o suprafață de 13.000 mp, lângă Cernica (ieșirea de pe autostrada A2), construcția noului outlet a demarat la începutul acestui an, iar magazinul urmează să fie inaugurat până în primăvara anului 2021. Centrul comercial va găzdui 59 de magazine, iar peste 50% din suprafață este deja închiriată.

„Fiind prezenți de 12 ani în București, următorul centru outlet pe care îl vom deschide în partea opusă a orașului reprezintă o investiție semnificativă în economia țării și arată încrederea noastră în piața de fashion retail din capitală. Prin cele două unități, vom reuși să răspundem nevoilor tuturor bucureștenilor, dar și celor care vizitează orașul. Cornelia va juca un rol major în atingerea obiectivelor Grupului Fashion House pe această piață competitivă”, spune Brendon O’Reilly, Director General, Fashion House Group.

Odată cu deschiderea primului outlet din Militari și a primei sale investiții din România, în decembrie 2008, grupul a inaugurat și un nou concept de poziționare a centrelor de acest tip în parcuri de retail de dimensiuni mari din Europa Centrală și de Est.

Cu o suprafață de 15.500 mp, centrul din Militari înglobează peste 50 de magazine ale unor branduri renumite, în noiembrie 2020 urmând să fie inaugurată o a treia etapă de dezvoltare. Faza finală a proiectului urmează să fie dezvăluită publicului în 2021.

„Acesta este un moment important pentru business, cu multe oportunități, odată cu inaugurarea următoarei etape de dezvoltare ale outletului din Militari și a noului nostru outlet de lângă Cernica”, a spus și Cornelia Nicolae, noul Director de Operațiuni Retail al Grupului Fashion House.

Pe lângă cele două centre de tip outlet din România, Fashion House Group deține și administrează două centre similare în Rusia, unul la Moscova și altul la Sankt Petersburg.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator și operator de outlet-uri din ECE și Rusia, cu experiență dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanțarea, închirierea, operarea și administrarea centrelor de tip outlet. Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șase centre outlet Fashion House de succes în Polonia, România și Rusia.

Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți în patru unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 50.000 mp. Un al cincilea centru outlet Fashion House este, în prezent, în curs de dezvoltare în București și urmează să fie deschis în 2021.

Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.

Team

Recent Posts

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

46 de minute ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

3 ore ago

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

15 ore ago

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București pregătesc o nouă ediție a Concertului Extraordinar de Anul Nou

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…

16 ore ago

Miercuri începe festivalul de business al României, Zilele Biz 2024

De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…

17 ore ago

Studiu Kantar România: Ce buget au pregătit românii pentru Black Friday 2024?

Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…

17 ore ago