A facut parte din echipa de manageri care au acceptat provocarea piscinei Biz si in urma cu 15 ani, asa ca am profitat de ocazie sa aflam cum i s-a schimbat viata profesionala in tot acest timp. In iulie 2001, Corina Barladeanu avea 25 de ani, se afla deja in anul doi de functionare a 2activePR si semnase cu al doilea client, si anume Philips, pe langa Coty, primul si cel mai vechi client al agentiei. Ce s-a schimbat de atunci? In primul rand, dimensiunea echipei si bugetele cu care lucreaza. In 2001, erau doi oameni in echipa, acum sunt 16, insa Corina a ramas la fel de activa si energica. In acesti 15 ani a realizat ca, pentru ea, cel mai important este sa beneficieze de si sa poata oferi un mediu armonios. Agentia este casa sa si, din respect pentru sine si pentru oamenii din jurul sau, incearca sa creeze o atmosfera in care, atat timp cat sunt impreuna, toti cei din echipa sa se poata exprima cat mai creativ.
Are in continuare un program aglomerat, dar dupa niste ani de sacrificiu din care isi mai aminteste doar drumul de la agentie acasa si proiectele realizate pentru clienti, ca si cum nimic altceva nu ar fi existat, acum nu mai poate renunta la weekenduri de relaxare sau la cateva obiceiuri pe care le-a deprins in timp: petrece timp in natura, viziteaza muzee, merge la ore de tai chi sau yoga, citeste, merge la concerte, face miscare. Asta deoarece stie ca nimeni nu poate excela in ceea ce face daca nu isi asigura doza de inspiratie si visare. A gasit solutii sa-si organizeze cat mai bine timpul, este prezenta in momentele care conteaza si in restul timpului a invatat sa delege; asta nu inseamna insa ca nu mai are si zile in care lucreaza pana seara tarziu.
In timp, a dobandit obiceiul de a face o pauza de 15 minute in timpul zilei pentru a se plimba in parcul Ioanid sau Icoanei. E o evadare care o ajuta sa se deconecteze, cativa pasi pe jos si conectarea la natura pun lucrurile in perspectiva si ii amintesc ca viata nu se intampla pe ecranul calculatorului.
In continuare, 2activePR ramane principalul sau proiect, iar acum, dupa aniversarea a 16 ani de activitate, a ajuns in faza de a trece la urmatorul nivel: sa dea mai multa libertate de initiativa si putere middle managementului si sa creasca in continuare divizia digitala.
Fotografie realizata la Younivers Summer Club
Prin natura noastră, suntem predispuși la inerție, iar instinctul de conservare provoacă o reticență firească față de schimbare. Putem observa…
Schneider Electric a publicat două rapoarte realizate de Institutul său de Cercetare pentru Sustenabilitate – Sustainability Research Institute (SRI), care…
La finalul lunii noiembrie, Glenfiddich a lansat pe piața din România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative…
Grupul Electrica, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de furnizare, distribuție și producție a energiei electrice din România,…
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, anunță extinderea serviciilor oferite prin Glovo Brands Ads,…
Oxygen, agenție independentă de comunicare, menține angajamentul față de sustenabilitate și continuă inițiativa de împădurire din județul Prahova, adăugând încă…