Cordia România donează 50.000 de euro în cadrul programului „Acasă la tine”
Reading Time: 2 minuteCordia România, companie membră a grupului Futureal, se alătură eforturilor de combatere a răspândirii COVID-19, printr-o donație de 50.000 de euro în cadrul programului „Acasă la tine” al Primăriei Sectorului 1 al Municipiului București, prin care produse alimentare de bază sunt livrate la domiciliul persoanelor cu vârste de peste 65 de ani, în parteneriat cu un retailer.
„Pentru Cordia și Futureal, sprijinul acordat comunităților locale este un element important al felului în care dezvoltăm proiectele noastre, totul începe de la comunitatea locală”, a declarat Mauricio Mesa Gomez, country manager Cordia România. „Trecem prin momente dificile și sănătatea și siguranța angajaților și partenerilor noștri, precum și cele ale membrilor comunității locale au devenit prioritatea noastră numărul unu.”
Programul „Acasă la tine” al Primăriei Sectorului 1 este gândit pentru a ajuta persoanele în vârstă, categoria cea mai expusă în fața amenințării coronavirusului. O echipă de specialiști, inclusiv medici, psihologi și lucrători sociali, primesc cererile cetățenilor din Sectorul 1 la numărul de telefon 031.433.76.76.
De asemenea, la numărul de telefon 031.433.76.77, persoanele cu vârste de peste 65 de ani care se află în situații dificile pot suna și cere produse alimentare de bază. În urma apelului lor, echipele Primăriei Sectorului 1 vor distribui produsele livrate de un retailer, produsele fiind plătite direct retailerului de către diverse companii, printre care și Cordia România.
Inițiativa Cordia România vine ca urmare a deciziei grupului Futureal de a dona 850.000 de euro pentru a ajuta în lupta împotriva epidemiei de coronavirus în Europa Centrală și de Est și nu numai. Diverse donații și sponsorizări ale grupului sunt în prezent în desfășurare în România, Ungaria, Polonia și Spania, țări în care grupul Futureal are proiecte și activități.
Cordia are peste 15 ani de experiență în dezvoltarea de proiecte rezidențiale de calitate în Ungaria și Polonia și și-a propus ca România să devină una dintre piețele sale cheie pentru investiții viitoare. Compania a vândut 5.500 de apartamente în Ungaria, România și Polonia, dezvoltă în prezent încă 4.000 de unități în 23 de proiecte din regiune și are planuri pentru încă 5.800 de locuințe.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz