Companii

cora Urban, un nou concept de promixitate de la cora

Reading Time: 2 minute

cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, propune consumatorilor un concept nou, magazinele cora Urban. Acestea îmbină proximitatea cu online-ul, oferind acces la peste 40.000 de produse din cora.ro și peste 1000 de produse la raft, pentru cumpărături de ultimă oră în drum spre casă.

Primul magazin cora Urban, cu o suprafață de 100 mp, se inaugurează în complexul rezidențial Avangarde City, din Militari Residence, în București-Dudu, anul acesta urmând să fie deschise alte magazine din acest format.

Care este principiul cora Urban?

Comanzi de acasă sau de la birou, online, pe site – selectând magazinul cora Lujerului și punctul de ridicare cora Urban Avangarde – produsele preferate dintr-o listă extinsă, de peste 40.0000 de produse. Comanda ta este pregătită de cora și disponibilă pentru a fi ridicată din magazinul cora Urban în maximum 12 ore.

Comanda online poate fi completată cu diverse produse aflate pe rafturile magazinului situat lângă casă sau birou. În mod alternativ, cora Urban este magazinul de proximitate, disponibil pentru cumpărături rapide, deschis de luni până vineri între orele 07:00 – 21:00 și sâmbătă – duminică între orele 08:00 – 19:00. Așadar, cora Urban poate fi accesat și fără să fi efectuat în prealabil o comandă online.

„cora Urban este un concept nou pe piața din România, gândit ca soluție pentru consumatorul urban, presat de timp, cât și pentru amatorii de cumpărături online. Un concept adaptat vremurilor actuale, când pandemia transformă obiceiurile de consum, iar migrația spre online și tendința de scurtare a timpului petrecut în magazine sunt evidente. Am ales să dezvoltăm proiectul pilot într-un cartier dens și nou, deoarece publicul nostru țintă se regăsește în astfel de zone din marile orașe. Ne referim atât la rezidenți, cât și la cei care lucrează în clădirile de birouri din zonă”, a spus Pascal Aigle, directorul  proiectului cora Urban.

În magazinul cora Urban sunt disponibile produse alimentare – inclusiv legume, fructe, salate -, băuturi și articole pentru casă, precum și o gamă bogată de produse bio, categorie care de altfel este prezentă din belșug în toate hipermarketurile cora. Și mai ales sunt prezente cele mai căutate produse realizate de colegii noștri din laboratoarele de cofetărie și patiserie, dar și carne de proveniență românească, tranșată de măcelarii cora.

„cora Urban completează portofoliul nostru multi-channel. Serviciul cora Drive, lansat de cora în 2013, este în continuare apreciat de clienți, și a fost o inovație pe piața românească. Am pariat în ultimii ani pe online, segment care crește consistent, impulsionat de pandemie. În aceste condiții, pasul firesc anul trecut a fost să ne asociem cu jucători mari din zona de delivery, ca Food Panda și Glovo, pentru a crește aria și capacitatea de livrare a comenzilor efectuate online. Un partener important al cora Express este și Postis, cu ajutorul căruia eficientizăm serviciul de livrare. Rămâne însă la fel de importantă rețeaua celor 11 hipermarketuri cora, pentru că acolo îi așteptăm pe clienți cu o sortimentație și mai variată, peste 75.000 de produse, dar și cu servicii și cu zâmbetul colegilor mei”, a spus Thierry Destailleur, CEO cora România.

cora România este prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe,  magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse. În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.

Team

Recent Posts

Freshful by eMAG: Peste 30.000 de litri de bere rece livrați în primele două săptămâni ale EURO 2024

În primele două săptămâni de la debutul campionatului, Freshful by eMAG a livrat direct la ușile suporterilor peste 30.000 de…

7 ore ago

Pilotul F1 Charles Leclerc, ambasador global al Bang&Olufsen

Bang & Olufsen l-a desemnat pe Charles Leclerc drept noul ambasador global al mărcii. Bang & Olufsen și Charles Leclerc…

12 ore ago

Federația Română de Ciclism și Auchan extind parteneriatul pe încă 5 ani

După ce a devenit, în 2019, partener principal al Federației Române de Ciclism, Auchan prelungește parteneriatul cu Federația Română de…

13 ore ago

Google News Initiative organizează workshop-uri pentru jurnaliști

Google News Initiative organizează o serie de workshop-uri pentru jurnaliști în această vară. Vor fi 4 sesiuni care vor prezenta…

14 ore ago

Brandurile de spirtoase și activarea de festival în 2024

Vara aparține festivalurilor și concertelor mari în aer liber, evenimente în cadrul cărora brandurile găsesc o portiță perfectă pentru a…

14 ore ago

Gazonul clubului Liverpool, îngrijit de echipamente Husqvarna

Din 2021, FC Liverpool folosește mașini de tuns gazon robotizate Husqvarna pentru a menține condițiile impecabile ale spațiilor verzi de…

14 ore ago