cora extinde comenzile online
Reading Time: < 1 minutRomânia Hypermarché, operatorul lanțului de magazine cora, extinde, începând cu 27 aprilie, serviciul de comenzi online în orașele Ploiești, Cluj și Drobeta-Turnu Severin cu opțiunea de ridicare a comenzii de la Serviciul Clienți din magazin, în doar cinci minute.
Clienții pot alege din oferta de produse alimentare și non alimentare pe site-ul www.cora.ro, plata se face online, iar odată plasată comanda, echipele cora o pregătesc pentru ridicarea la ora aleasă de clienți. Astfel, comanda poate fi ridicată printr-o staționare scurtă în zona Serviciul Clienți, fără să fie nevoie să intri în magazin.
”Am extins serviciul cora.ro la Ploiești și Cluj cu opțiunea de ridicare a comenzii și l-am introdus în premieră la Drobeta-Turnu Severin, ca răspuns la solicitările clienților noştri”, declară Claudia Badea, directorul operațional al platformei e-commerce cora.ro.
Până acum, serviciul de comenzi online al cora era disponibil în toate cele 4 magazine din București și Constanța Brătianu atât cu livrare, cât și cu ridicare din punctele coraDrive, iar la Ploiești și Cluj se putea opta doar pentru livrare. În continuare la Bacău serviciul cora.ro este disponibil în regim Drive, cu ridicare din magazin.
cora România este parte a grupului Louis Delhaize. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe.
Foto: © Arisa Thepbanchornchai | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz