Un an neobișnuit și neliniștitor pentru toată lumea, dar mai ales pentru copiii și studenții care au trebuit să se adapteze la realitățile învățării virtuale. Deși nativi digitali, aceștia au trebuit să facă trecerea rapid de la un stil de predare interactiv, față în față, la unul literalmente alb și negru.
Fiind o generație care socializează puternic online, ei sunt mai dependenți ca niciodată de tehnologie pentru fiecare domeniu al vieții lor, lucru care poate aduce cu sine și o serie de provocări.
Este important ca toți copiii să fie încurajați să ia pauze de la tehnologie și să fie conștienți că nu tot ceea ce văd online este exact așa cum pare. Desigur, tehnologia ne oferă nenumărate posibilități și beneficii, însă ar trebui să o abordăm întotdeauna cu un anumit nivel de prudență și să aplicăm totodată niște filtre din lumea reală pentru tot ceea ce experimentăm în online.
Este important ca atât părinții, cât și profesorii, să sprijine tinerii în înțelegerea echilibrului dintre beneficiile pe care le oferă tehnologia și provocările pe care aceasta le poate ridica atunci când vine vorba de interacțiunile sociale, în special în cazul copiilor sau celor mai susceptibili.
David Emm, Senior Security Researcher la Kaspersky, spune că „este un mare noroc faptul că am experimentat acest scenariu de auto-izolare într-o eră în care tehnologia ne-a putut fi alături în fiecare aspect al vieții noastre, iar tinerii nu au fost nevoiți să se rupă în totalitate de educație, datorită posibilităților oferite de platformele de e-learning.
Deși mulți studenți se întorc acum în sălile de clasă, este important să ne bazăm pe lecțiile învățate pe durata acestei pandemii, pentru a profita cât mai mult de beneficiile tehnologiei, învățându-i totodată pe copii cum să facă acest lucru în siguranță.”
Provocări transformate în beneficii:
Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant,…
Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) prezintă felul în care fanii au primit noul EA SPORTS FC 25 de la early…
Banca Transilvania și Transilvania Executive Education (TEE) anunță startul unei noi competiții pentru două burse parțiale de studiu la TEE…
Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) își lansează noua identitate vizuală. În urma unui proces…
Vodafone lansează „Black Friday pe bune” cu reduceri de până la 70% la produse și servicii. Campania răspunde nevoii clienților…
UniCredit continuă tradiția Black Friday. Card de credit cu zero comision de administrare instrument de plată pe toată perioada contractuală…