Antreprenori

S-a lansat COPERA, un program de branding participativ dedicat antreprenorilor români

Reading Time: 3 minute

COPERA Branding este un start-up dedicat și special gândit pentru mediul antreprenorial din România. COPERA reprezintă un program de branding participativ adaptat și adresat antreprenorilor români care își doresc să participe în mod direct și activ la construirea brandurilor.

Programul este fondat de către Dana Nae Popa, antreprenor de 17 ani și cu 20 de ani de experiență în comunicare și Laura Iane, specialist în comunicare vizuală cu peste 18 ani experiență.

„Am început drumul meu spre antreprenoriat încă din ultimul an de facultate și nu mă văd făcând altceva. Încă de la început, m-au fascinat poveștile antreprenorilor, determinarea și energia lor creativă de a construi afaceri care să creeze locuri de muncă, impact în societate și o Românie mai bună.

Mă bucură foarte mult interesul românilor pentru antreprenoriat și sper că este cartea câștigătoare pentru un viitor mai bun al acestei țări, în care eu am încredere. Nu mi-am pus problema să plec pentru că simt că este nevoie de mine aici. De aceea, la COPERA Branding noul meu rol ca antreprenor este să fiu aproape de alți antreprenori,” a declarat Dana Nae Popa, co-fondator COPERA Branding.

Programul COPERA este unul adaptat realității antreprenorilor, fie ei la început de drum, fie cu businessuri deja puternice, dar care au nevoie de un rebranding sau branding pentru noi linii de business. Este simplu și suplu, transparent și 100% în colaborare cu antreprenorii.

Cele 4 module ale programului reprezintă sesiuni de lucru între echipa COPERA Branding și antreprenori, dar și echipele acestora, după caz. Astfel, prin parcurgerea celor 4 module ale programului, echipa comună formată din antreprenori și COPERA Branding vor construi împreună poziționarea brandului, numele, identitatea vizuală a acestuia, dar și un manual de brand care va defini și va cuprinde liniile directoare după care fiecare brand se va ghida pe viitor.

„Iubesc businessurile românești care ne fac bine și îmi doresc ca experiența mea să contribuie la construirea unor branduri românești frumoase și puternice. Invităm antreprenorii să fie prezenți în fiecare pas al dezvoltării brandurilor pe care le construiesc.

Ne dorim să îi ajutăm să înțeleagă cum se concepe o strategie de brand, să învețe noțiuni de design și comunicare vizuală într-un proces de co-creație special gândit pentru afacerea lor. În acest fel, brandul devine cu totul al antreprenorului. Pe foarte scurt, este vorba despre branding participativ. Branding fără regrete. Branding fidel poveștii din care s-a născut,” completează Laura Iane, co-fondator COPERA Branding.

COPERA invită antreprenorii să fie prezenți în fiecare pas al dezvoltării businessului. Obiectivul acestui program este de a-i ajuta să înțeleagă procesul, să învețe principii de comunicare și să-și construiască brandul împreună cu specialiști în comunicare. Ideea de bază este ca antreprenorul să se lase în seama procesului, să lucreze într-un mod susținut. Câștigul cel mai mare este că brandul se va potrivi cu antreprenorul, tocmai pentru că este construit și de el.

Workshopurile sunt susținute la sediul companiei din București, la sediul antreprenorilor din București și țară sau în format online. În funcție de nevoile antreprenorilor, aceștia vor putea opta și pentru sesiuni cu invitați speciali, specialiști din alte zone conexe care să ajute la construcția noilor branduri.  

Despre fondatorii COPERA

Dana Nae Popa este antreprenor în comunicare de aproape 17 ani. Este owner și managing director al agenției de comunicare integrată pastel. În prezent, Dana este și Președinte al Asociației pastel, dar și al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).

Laura Iane are peste 18 ani de experiență în comunicare vizuală, este designer și actual director de creație la agenția de comunicare integrată pastel. Parte din campaniile la care a lucrat sunt recunoscute la competițiile naționale și internaționale ale industriei.

Romanita Oprea

Recent Posts

Efectul Black Friday: „Până la finalul zilei, epuizasem 10% din stocul pentru un an întreg”

La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…

54 de minute ago

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…

2 ore ago

Silvia Ion, Horeca Insight: „Ne dorim să extindem expoziția cu o componentă internațională mai puternică”

Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…

2 ore ago

Bitcoin atinge un nou record istoric

Bitcoin și-a doborât din nou recordul, atingând un maxim istoric de 75.000 USD, depășind recordul din martie 2024 de 73.738…

2 ore ago

Donald Trump revine la conducerea Statelor Unite ale Americii

Donald Trump este foarte aproape de un nou mandat în funcția de președinte al Statelor Unite ale Americii, după cei…

2 ore ago

Flip.ro pune 15.000 de produse recondiționate la vânzare de black friday

Flip.ro, start-up-ul românesc care promovează economia circulară prin recondiționarea telefoanelor, tabletelor, precum și a ceasurilor smart sau laptopurilor, pregătește o…

3 ore ago