Conversion intra si in offline
Reading Time: < 1 minutIncepand cu luna martie, agentia de digital marketing Conversion isi extinde oferta de servicii incluzand si componenta de publicitate offline (TV, radio, presa, proiecte speciale OOH). Primii clienti pentru care Conversion va gestiona comunicarea integrata sunt eMAG, Flanco, Beraria H, OLX.ro si Autovit.ro.
Echipa de media offline va fi coordonata de Lucia Gradisteanu, care vine la Conversion cu o experienta de peste 15 ani in piata de media & advertising.
Infiintata de Marius Pahomi in 2012, Conversion a inregistrat o cifra de afaceri de peste 6 milioane de euro in 2014. In prezent, compania are o echipa de 40 de specialisti in marketing online, inginerie şi design si oferta servicii de promovare prin intermediul noilor tehnologii pentru peste 100 de clienti precum eMAG (Romania, Ungaria si Bulgaria), OLX (Romania si Bulgaria), Oriflame (14 tari CEE), Flanco, Depanero, Volksbank, Banca Transilvania, Autovit.ro, Coriolan, Beraria H, Libris sau YellowStore.
Conversion detine si opereaza Profitshare, platforma de marketing afiliat cu cele mai mari vanzari din Romania si Bulgaria si Conectoo, unul dintre principalii furnizori de servicii de e-mail marketing. La inceputul anului 2015, vanzarile realizate de Profitshare pentru peste 150 de magazine si furnizori de servicii online din Romania au depasit 100 de milioane de euro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz