Continutul de calitate, tendinta anului 2015
Reading Time: < 1 minutSocial media managerii se confrunta tot mai des cu o serie de provocari, printre care se numara socializarea eficienta cu oamenii, capacitatea a fi tot timpul conectat, de a lua decizii intr-un timp scurt si de a pune in aplicare cunostintele de editare foto si video.
Potrivit lui Mugur Patrascu (iLeo), continutul de calitate va fi una din marile tendinte ale acestui an. “Toata lumea tinde sa faca content, acesta e un lucru bun, dar ne lipseste o scala a acestui content, o evaluare a calitatii ei. Noi, cei din industrie, am creat un departament de creat gunoi. E unul profesionist, are si bani sa-l promoveze. Acest social media manager pe zona de Facebook produce tone de gunoi. Daca a produce content inseamna a produce gunoi, avem o problema”, a spus Patrascu in cadrul evenimentului Biz SMS Bucuresti 2015. Potrivit acestuia, continutul original nu este foarte valoros in social media, atata timp cat nu aduce plusvaloare la nivel calitativ.
Acesta sfatuieste brandurile sa nu comunice prin social media atunci cand nu au mesaje relevante de transmis publicului si sa puna accent mai degraba pe content de calitate. De asemenea, managerul iLeo pune accent pe trecerea de la administratorii de pagini de Facebook la social manageri, capabili sa creeze si sa coordoneze strategii de comunicare in mediul virtual. “Continutul e business-ul vostru, nu pagina de Facebook. Sunteti managerii unui ecosistem. Lucrati in industria de comunicare, deci trebuie sa ganditi pe termen lung”, explica Patrascu.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz