Continental închide, temporar, majoritatea unităților de producție din România
Reading Time: 2 minuteContinental, cel mai mare angajator privat din România (20.000 de angajați), a anunțat azi închiderea temporară a majorității unităților de producție din țară, din cauza epidemiei de coronavirus.
Situația din unitățile de producție diferă de la caz la caz. În timp ce unele fabrici își continuă încă activitatea respectând cele mai înalte standarde de siguranță, alte fabrici își suspendă temporar activitatea. Pentru angajați, acest lucru înseamnă, în funcție de situația fiecăruia: concediu la cerere, plată în avans pentru zile de lucru care vor fi recuperate ulterior sau, în unele cazuri, șomaj tehnic, ne-au precizat oficialii companiei.
- Fabricile de componente electronice din Timișoara și Sibiu nu au anunțat până în acest moment suspendarea temporară a activității.
- Fabrica producătoare de anvelope din Timișoara va avea activitatea suspendată temporar în perioada 25 martie – 7 aprilie.
- Fabrica producătoare de furtunuri din Timișoara va avea activitatea suspendată temporar în perioada 30 martie – 10 aprilie.
- Fabricile producătoare de furtunuri din Nădab și Carei, vor avea activitatea suspendată în perioada 30 martie – 3 aprilie și 6 – 10 aprilie.
- Fabrica producătoare de curele de transmisie si conducte de aer conditionat din aluminiu din Timișoara va avea activitatea suspendată temporar în perioada 30 martie – 10 aprilie.
Investiții de 200 de milioane euro în 2019
Continental a investit în 2019 aproximativ 200 de milioane de euro în operațiunile sale din România. Compania a inaugurat la Sibiu un nou modul de producție și o clădire nouă pentru activități de cercetare și dezvoltare. De asemenea, Continental a început anul trecut și extinderea clădirii de birouri din Iași, urmând ca în acest an să fie finalizată investiția planificată, în valoare de 27 de milioane de euro.
În România au loc activități de cercetare-dezvoltare în domeniul fuziunii datelor, inclusiv cu utilizarea sistemelor de inteligență artificială, care aduc îmbunătățiri semnificative la sistemele de conducere asistată și autonomă. Driver monitoring, altă tehologie la care lucrează echipe din România, este un sistem ce monitorizează capul șoferului pentru a evalua atenția acestuia la drum, direcția privirii, expresiile faciale și oboseala. Detectarea eficientă a stării șoferului permite evaluarea îmbunătățită a situațiilor potențial periculoase și, atunci când este necesar, inițierea strategiilor de prevenire.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz