La 25 de ani de la înființare, Continental Anvelope Timișoara marchează producerea anvelopei cu numărul 300 de milioane. În cei 25 de ani de activitate, Continental a investit peste 600 de milioane de euro și a angajat peste 2.700 de persoane în fabrica sa de anvelope din Timișoara, una din cele mai mari din Europa ale grupului, și unul dintre principalii contribuitori economici din regiune.
„Cu cele 300 de milioane de anvelope produse la Timișoara am echipat echivalentul a aproximativ 75 de milioane de mașini din întreaga lume cu anvelope sigure și de calitate premium. Sunt foarte mândru de întreaga noastră echipă și aș dori să îi felicit pe toți cei implicați pentru această mare realizare.”
Matthieu Turlure, directorul fabricii de anvelope Continental din Timișoara
Această etapă importantă din istoria fabricii a fost marcată printr-o ceremonie la care a participat Consiliul Executiv al Continental. Membrii Consiliului au făcut un tur al fabricii și au fost prezenți la ceremonie, alături de echipa locală de conducere. Christian Kötz, directorul sectorului de activitate Anvelope și membru al Consiliului Executiv al Continental, i-a felicitat personal pe colegi pentru povestea lor de succes, în cadrul unei întâlniri cu angajații.
„Mă bucur nespus de mult să mă aflu aici alături de colegii mei din Consiliul Executiv și să sărbătorim împreună marile realizări ale echipei timișorene. Această aniversare este o mărturie a 25 de ani de angajament neobosit față de inovație și excelență. Doresc să adresez un sincer mulțumesc întregii echipe din Timișoara pentru marea lor dedicare și susținere.”
Christian Kötz, directorul sectorului de activitate Anvelope și membru al Consiliului Executiv al Continental
În 2023, Timișoara a devenit un punct central pe harta culturală a Europei prin activitățile derulate sub umbrela Capitală Europeană a Culturii, iar angajamentul Continental față de comunitatea locală rămâne neschimbat. „Călătoria noastră, care se întinde pe parcursul a 25 de ani, ne-a transformat dintr-o fabrică abia construită într-una dintre cele mai mari fabrici de producție de anvelope ale Continental. Suntem mândri să ne scriem povestea de succes în Timișoara și să jucăm un rol vital în creșterea și succesul orașului”, a explicat Turlure. Continental Anvelope Timișoara susține activ proiecte de responsabilitate socială în domeniile sănătății, mediului înconjurător și educației în comunitatea locală.
Fabrica de anvelope Continental Timișoara este specializată în producția unei game largi de anvelope atât pentru echipare originală cât și pentru piața de înlocuire, inclusiv anvelope de ultra-înaltă performanță și anvelope pentru vehicule utilitare ușoare, cu dimensiuni cuprinse între 13 și 20 de țoli.
Având în vedere direcția strategică a Continental de a construi toate anvelopele sale cu materiale 100% sustenabile până cel târziu în 2050 și de a le produce fără emisii de dioxid de carbon, fabrica din Timișoara vizează, de asemenea, o producție mai sustenabilă.
Producătorul de anvelope premium a investit până în prezent aproape 16 milioane de euro în proiecte sustenabile, pentru a reduce impactul fabricii asupra mediului înconjurător. Această investiție cuprinde extinderea sistemului de Oxidare Termică Regenerativă, care elimină în mod eficient compușii organici volatili prin oxidare la temperaturi ridicate.
În plus, compania utilizează un sistem suplimentar de tratare a mirosului, denumit „Oxidare non-termică – Tehnologie cu plasmă rece (oxigen activ)”, care utilizează curenți alternativi pentru a genera un câmp de plasmă care descompune moleculele de oxigen și apă, neutralizând astfel moleculele de miros formate în timpul vulcanizării anvelopelor. Aceste măsuri cuprinzătoare subliniază dedicarea Continental față de responsabilitatea față de mediu și față de progresul tehnologic continuu în producție.
Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…
20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…
La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…
Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…
Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…