Companii

Contakt lansează Mobico, brandul propriu de accesorii pentru telefoane

Reading Time: 3 minute

Retailerul Contakt, o companie care se ocupă cu distribuția de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile a lansat Mobico, un brand propriu de accesorii precum huse și folii de protecție pentru telefoane mobile.

Compania estimează pentru primul an de la lansare că noul brand va genera peste 10% din cifra de afaceri a Contakt și un volum de aproximativ 200.000 de produse vândute. Mobico se adresează segmentului de piață mediu și mediu-superior, cu prețuri începând de la 39,99 lei, obiectivul companiei fiind să eficientizeze costurile de producție și pe cele logistice, astfel încât să ofere clienților săi un preț accesibil, fără a face rabat de la calitate. În prezent, portofoliul Mobico cuprinde șase tipuri de huse și trei tipuri de folii de protecție pentru cele mai populare modele de telefoane, însumând peste 130 de unități de produs, urmând ca până la finalul anului să numere circa 200 de produse.

Potrivit reprezentanților companiei, produsele brandului Mobico sunt disponibile atât în rețeaua unităților Contakt, cât și online, pe site-ul companiei, urmând să fie comercializate și de alți parteneri din rețeaua de distribuție a retailerului.

„Avem în plan ca Mobico să fie prezent în toate canalele din mediul offline, parte a rețelei noastre de distribuție. Suntem deja în discuții avansate cu cele mai importante lanțuri de magazine, atât din zona retailului alimentar, cât și cele consacrate din retailul electro-IT. Un alt canal important pentru noi este mediul online unde investim împreună cu partenerii noștri pentru a oferi clienților o experiență de shopping unică, rapidă și la îndemâna tuturor”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.

Creștere de peste 60% a portofoliului de produse anul acesta, comparativ cu 2019

În ultimele trei luni, retailerul român a introdus în portofoliul propriu 23 de branduri noi, iar până la finalul anului reprezentanții companiei estimează ca se vor alătura încă opt branduri cu renume. Astfel, portofoliul de produse Contakt a înregistrat o creștere de peste 60% în primele nouă luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2019.

În prezent, în portofoliul Contakt se numără branduri premium precum Apple, Samsung, Huawei sau Xiaomi, branduri fashion de top: Karl Lagerfeld sau Guess, dar și branduri consacrate pe piața de accesorii pentru dispozitivele mobile, precum Spigen, Cellularline, Pitaka sau Baseus.

„Anul acesta, dezvoltarea portofoliului de produse a fost unul dintre principalele noastre obiective. Ne-am propus să construim și să aducem branduri de renume pe piața locală, prin urmare, gama noastră de produse se află în continuă creștere. Astfel, încercăm să acoperim toate nevoile și preferințele consumatorilor în ceea ce privește accesoriile de telefon și să devenim prima opțiune pentru o astfel de achiziție, atât online, cât și offline prin rețeaua noastră de magazine sau prin partenerii de distribuție”, a completat Cristian Gheran, General Manager Contakt.

Din datele companiei privind cele mai căutate produse noi în această toamnă, se observă o creștere a cererilor și implicit a vânzărilor pentru căștile True Wireless, gamă de produse care a cărei ofertă a fost mărită considerabil în ultimele trei luni. O altă categorie notabilă este cea de conectică, unde cablurile Type C au o creștere majoră în vânzări, alături de pachetele de încărcătoare și cabluri, power bank-uri cu Power Delivery (tehnologie care detectează automat puterea necesară în funcție de fiecare dispozitiv), dar și de căștile bluetooth mono, cu cereri semnificative datorită deficitului din oferta brandurilor mari. De asemenea, compania înregistrează o creștere a solicitărilor și în zona de trepieduri de telefon pentru selfie datorată popularității tot mai mari printre utilizatori a platformelor cu conținut video precum Tik Tok.   

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

2 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

2 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

3 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

3 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

3 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

3 ore ago