Tech

Consolidarea pieței de e-commerce: Payten achiziționează pachetul majoritar al ContentSpeed

Reading Time: 2 minute

Payten, parte a ASEE Group (Asseco Group) din domeniul soluțiilor de plată, face o nouă investiție strategică în eCommerce printr-un parteneriat cu liderul local în servicii și soluții software dedicate comerțului electronic, ContentSpeed.

În calitate de acționari majoritari, Payten și ContentSpeed vor accelera dezvoltarea soluțiilor existente, dar și noi servicii dedicate comercianților online din România și Spațiul Economic European.

ContentSpeed, agenție înființată în 2003, a fost un deschizător de drumuri în comerțul electronic autohton. În 2020, compania a obținut o creștere de 54% a veniturilor față de anul precedent.

„Focusul companiei este de a urma și depăși tendințele din piață, crescând oferta de soluții de business prin utilizarea tehnologiilor moderne și a inovației. Prin urmare, ne face o deosebită plăcere să întâmpinăm ContentSpeed în cadrul Payten Group. Împreună cu noul membru al grupului vom putea oferi clienților noștri medii și mari creștere și performanța în canalul de vânzare online devenit infrastructură critică pentru orice afacere.”

Gabriel Zainea, Membru al Consiliului de Administrație ASEE/ Payten și Coordonator Local M&A

Achiziția confirmă strategia Payten de dezvoltare continuă și diversificare a ofertei de servicii și soluții premium pentru clienții săi.

„Încă de la înființarea companiei am avut viziunea că eCommerce-ul va deveni un factor important în scalarea și pregătirea afacerilor din România pentru viitor. Acest parteneriat vine ca o confirmare a eforturilor și rezultatelor companiei din ultimele două decenii. Dat fiind faptul că facem parte din Grupul Payten, misiunea noastră se va ușura prin accelerarea extinderii la nivel regional, ajutând jucătorii locali să își dezvolte afacerile internaționale și brandurile externe să intre în piața românească în plină expansiune.”

Radu Vîlceanu, CEO & founder ContentSpeed

ContentSpeed este o agenție care creează magazine online folosind o platformă proprie de eCommerce. Portofoliul de clienți este format din retaileri tradiționali B2C, producători și companii de distribuție B2B din diferite industrii. Printre clienții companiei se numără Sephora, Romstal, Chicco, Fuchs, Cellini, Teilor, Herlitz-Pelikan, Professional PharmaLine, Remedium Farm, Duc Farm, MedLife, Wuerth Romania, Teraplast, Amigo & Intercost, Elan Trio, Nova Pan, Caparol, Nexxon, Hochland.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

2 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

4 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

4 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

5 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

5 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

5 ore ago