Consolidarea pieței de e-commerce: Payten achiziționează pachetul majoritar al ContentSpeed
Reading Time: 2 minutePayten, parte a ASEE Group (Asseco Group) din domeniul soluțiilor de plată, face o nouă investiție strategică în eCommerce printr-un parteneriat cu liderul local în servicii și soluții software dedicate comerțului electronic, ContentSpeed.
În calitate de acționari majoritari, Payten și ContentSpeed vor accelera dezvoltarea soluțiilor existente, dar și noi servicii dedicate comercianților online din România și Spațiul Economic European.
ContentSpeed, agenție înființată în 2003, a fost un deschizător de drumuri în comerțul electronic autohton. În 2020, compania a obținut o creștere de 54% a veniturilor față de anul precedent.
„Focusul companiei este de a urma și depăși tendințele din piață, crescând oferta de soluții de business prin utilizarea tehnologiilor moderne și a inovației. Prin urmare, ne face o deosebită plăcere să întâmpinăm ContentSpeed în cadrul Payten Group. Împreună cu noul membru al grupului vom putea oferi clienților noștri medii și mari creștere și performanța în canalul de vânzare online devenit infrastructură critică pentru orice afacere.”
Gabriel Zainea, Membru al Consiliului de Administrație ASEE/ Payten și Coordonator Local M&A
Achiziția confirmă strategia Payten de dezvoltare continuă și diversificare a ofertei de servicii și soluții premium pentru clienții săi.
„Încă de la înființarea companiei am avut viziunea că eCommerce-ul va deveni un factor important în scalarea și pregătirea afacerilor din România pentru viitor. Acest parteneriat vine ca o confirmare a eforturilor și rezultatelor companiei din ultimele două decenii. Dat fiind faptul că facem parte din Grupul Payten, misiunea noastră se va ușura prin accelerarea extinderii la nivel regional, ajutând jucătorii locali să își dezvolte afacerile internaționale și brandurile externe să intre în piața românească în plină expansiune.”
Radu Vîlceanu, CEO & founder ContentSpeed
ContentSpeed este o agenție care creează magazine online folosind o platformă proprie de eCommerce. Portofoliul de clienți este format din retaileri tradiționali B2C, producători și companii de distribuție B2B din diferite industrii. Printre clienții companiei se numără Sephora, Romstal, Chicco, Fuchs, Cellini, Teilor, Herlitz-Pelikan, Professional PharmaLine, Remedium Farm, Duc Farm, MedLife, Wuerth Romania, Teraplast, Amigo & Intercost, Elan Trio, Nova Pan, Caparol, Nexxon, Hochland.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz