Management Companii Stiri

Connect44 România, venituri de peste 21,7 milioane de lei

18 mart. 2020 2 min

Connect44 România, venituri de peste 21,7 milioane de lei

Reading Time: 2 minute

Compania Connect44 România a înregistrat, la finele 2019 o cifră de afaceri de peste 21,7 milioane de lei, în creștere cu 83% față de anul precedent.

Pentru compania elvețiană, România este unul dintre cele mai importante hub-uri, unde are aproape 200 de angajați și a deschis, la începutul anului, un nou centru. Pe agenda managementului Connect44 România pentru anul 2020 expansiunea continuă să ocupe un loc semnificativ. La începutul anului a fost deschis primul birou din afara Bucureștiului, la Timișoara, care devine al doilea hub tech important din țară al companiei. Mai mult, compania a angajat doar anul trecut peste 80 de ingineri telecom.

„România are în continuare mulți experți în ceea ce privește zona de IT și Telecom, ingineri care sunt bine pregătiți și care dezvoltă proiecte importante pentru clienții noștri. Cel mai nou birou, pe care l-am inaugurat la începutul anului în Timișoara, oferă servicii de inginerie de calitate pentru companiile de care ne ocupăm. Ne concentrăm în acest an pe o creștere importantă atât a serviciilor, cât și a echipei”, a declarat Alexandru Cociorvei, Director General Connect44 România.

“De asemenea, în contextul actual al pandemiei de Covid-19, ne-am adaptat situației și am pus la punct insfrastructura IT care să le permită angajaților noștri să lucreze de acasă. Astfel, peste 97% dintre angajați lucrează remote, din siguranța propriilor locuințe și oferă în continuare cele mai bune servicii clienților noștri”, a adăugat Alexandru Cociorvei.

Echipa din România oferă soluții de inginerie pentru rețelele mobile și fixe de telefonie, dar servicii de IT suport și service desk pentru operatori telecom din Europa. Soluțiile de inginerie a rețelelor mobile oferite de Connect44 ajută furnizorii de telecomunicații wireless și producătorii de echipamente să proiecteze, să implementeze și să își optimizeze rețelele. De asemenea, inginerii companiei proiectează, operează și optimizează rețelele și serviciile conexe pentru operatorii din Europa.

Serviciile complexe de IT suport și service desk cuprind 5 domenii diferite de expertiză: de la stocare și back up, LAN/WAN, operare pe sisteme Unix/Linux/Windows, până la virtualizare, monitorizare și suport în limbi străine.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: