Confident Communications și Avis apasă accelerația spre destinații de vis
Reading Time: 2 minuteConfident Communications, agenție specializată în comunicare de marketing, a fost selectată pentru România de către Avis, una dintre cele mai mari companii de închirieri auto din lume, pentru a oferi servicii de comunicare 360 – PR, digital, social media, BTL și ATL.
Acest parteneriat are ca scop consolidarea notorietății brandului și promovarea beneficiilor oferite de Avis clienților săi B2B și B2C din România și din cele peste 180 de țări în care compania este prezentă.
„Ne bucurăm că Avis România a ales riderii CONFIDENT ca parteneri de cursă lungă și suntem convinși că această colaborare va fi una consistentă. Atât pentru noi, cât și pentru Avis și clienții săi, drumul și destinația sunt la fel de importante”, spune Mara Gojgar, fondator Confident Communications.
„2024 marchează o bornă importantă pentru Avis în România. Este al 30-lea an de când compania activează pe piața locală. Avem planuri mari și stă în spiritul nostru să facem lucrurile mai bine azi decât le-am făcut ieri. Ne bucurăm că ne-am găsit în echipa CONFIDENT un nou partener de drum. Abordarea creativă, strategia propusă și cunoașterea industriei în care activăm ne-au convins și avem încredere că vom duce la un nou nivel comunicarea cu clienții noștri din România”, declară Andreea Somnea, Director Comercial Avis România.
Rețeaua Avis acoperă 7 orașe din România, cu birouri de închiriere în centrele și în aeroporturile din București, Otopeni, Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Craiova și Timișoara. De asemenea, prin intermediul Avis România se pot închiria autoturisme în oricare dintre cele peste 5.500 de locații din întreaga lume, cu asistență în limba română. În plus, închirierea autoturismelor atât pe termen scurt, cât și lung, se realizează prin contracte simple, fără costuri ascunse.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz