Conferinte de presa virtuale
Reading Time: 2 minuteIn contextul Campionatului Mondial de Fotbal din Brazilia, adidas a lansat un nou concept de conferinta de presa, “The Dugout”, o serie interactiva de show-uri in care fotbalisti precum Kaka sau Cafu vor transmite live de la Rio pe YouTube.
Primul show va transmite deschiderea campionatului de pe data de 12 iunie 2014, la ora 10:00, ora Braziliei (ora 16:00 pentru Romania) pe YouTube si platformele adidas.
In total, vor exista 6 transmisii The Dugout: 12 iunie; 13 iunie; 27 iunie; 28 iunie; 3 iulie; 12 iulie.
Alaturi de interviurile cu fotbalisti de renume mondial si de intrebarile venite din partea fanilor, ”The Dugout” va include scene si din culise cu echipele adidassi iubitorii de fotbal din Brazilia, alaturi de clipuri cu produsele adidas si concursuri pentru fani.
The Dugout este un concept extrem de indragit in cadrul adidas, care aduce impreuna cele mai mari talente din fotbal, la un click distanta, pe YouTube. Difuzarile le vor oferi fanilor din intreaga lume ocazia de a participa la conversatiile globale pe marginea Cupei Mondiale din Brazilia. Acest show dedicat fotbalului va ilustra modalitatea in care fanii vor putea intalni cele mai mari nume din fotbalul mondial si va deveni un reper al competitiei”, declara Rob Hughes, Senior PR Manager in cadrul adidas Football.
Streaming-ul in direct realizat de adidas este un exemplu prin care YouTube devine o platforma care ii uneste pe iubitorii fotbalului din intreaga lume. Cu oaspeti de renume mondial si acces direct la transmisiuni, show-ul va aduce adidas si YouTube in centrul conversatiei legate de Cupa Mondiala. Stim ca fanii asteapta cu nerabdare momentul in care actiunea se va dezlantui si continutul va fi o parte esentiala din experienta oricarui spectator al Cupei Mondiale din Brazilia”, declara Lucas Watson, VP, Global Brand Solutions incadrul YouTube.
Noua initiativa o urmeaza pe cea in care adidas a facut un parteneriat cu Google pentru lansarea clipului ofical pentru Cupa Mondiala din Brazilia. Lansat pe data de 24 mai, spotul aduce in cadrul final posibilitatea de a alege intre“all in” si “nothing”prin intermediul unor butoane speciale. Prin accesarea butonului “all in” utilizatorii se pot conecta la tot continutul pe care adidas il ofera de-a lungul Cupei Mondiale pe Twitter. Accesarea butonului “nothing” ii dezaboneaza pe utilizatori de la continutul adidas de pe durata turneului.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz