ConferintaRomanian Youth Focus 2012
Reading Time: 3 minute<p> Pe <strong>13 si 14 decembrie </strong>va avea loc<a href=”http://knowhow.smark.ro/evenimente/romanian-youth-focus-2012_107.html”><strong>Romanian Youth Focus 2012</strong></a>, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor din marketingsi comunicare din Romania. Conferinta se va desfasura la <strong>Hotel Intercontinental (Sala Fortuna Est)</strong>, intre orele 9:00 si 14:00.</p> <p> </p> <p> Aflata la prima editie, <strong>Romanian Youth Focus 2012</strong>este o conferintadedicata tinerilor si brandurilor ale caror portofolii includ produse sau servicii pentru tineri, acest segment aflatin continua miscare si atat de relevant pentru dezvoltarea pe termen mediu si lung a brandurilor.</p> <p> </p> <p> Piata de bunuri si servicii adresate tinerilor este una dificiladin cauza puterii de cumparare reduse a publicului pe care il targeteaza, pe de o parte, respectiv a numeroaselor si diferitelor segmente demografice care il alcatuiescsi a influentei asupra cheltuielilor familiei pe care o au tinerii, pe de alta parte. In plus, adolescentii si tinerii adulti sunt adesea cei care seteaza trendurile care sunt adoptate de celelalte grupuri demografice si ei sunt cei care vor face obiectul acestui eveniment.</p> <p> </p> <p> <strong>Romanian Youth Focus 2012</strong>abordeaza aspecte esentiale pentru profesionistii care lucreazain marketing si comunicare pentru branduri care targeteaza tinerii, fie ca vorbim despre adolescenti(14-21 ani) sau despreadulti<br /> (21-29 ani). De altfel, acest public tinta este subiectul mai multor posibile segmentari demografice si atitudinale, datorita caracterului sau foarte eterogen.</p> <p> </p> <p> Principalele <strong>teme</strong> care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:<br /> – Profilul tinerilor: atitudini, comportamente de consum, tipologii, trenduri<br /> – Ce este relevant in comunicarea cu tinerii? Continut media, canale de comunicare, insight-uri<br /> – Studii de cazsi cele mai bune practici din diferitedomenii: tehnologie, servicii, moda, lifestyle, FMCG</p> <p> </p> <p> Evenimentul este structurat in 4 paneluri, <strong>pe durata a doua zile</strong>si reuneste profesionisti din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, sociologie ?i psihologie, creatie publicitara, strategie de marketing, digital media, entertainment s.a.</p> <p> </p> <p> <strong>Prima zi (joi, 13 decembrie) este compusa din doua paneluri. In primul </strong>seva dezbate profilul tinerilor romani, fiind oferiteraspunsuri la cateva dintre intrebarile pe care ni le punemin demersul nostru de a avea o comunicare eficienta cu ei: Cine sunt tinerii romani? Ce atitudini si comportamente de consum ii caracterizeaza? Ce valori au?In ce cred si ce ii motiveaza?</p> <p> La aceste intrebari vor raspunde: <strong>Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants</strong><strong>), </strong><strong>Prof. Univ. Dr. VintilaMihailescu (SefulCatedrei de Sociologie a Facultatii de Stiinte Politice din cadrul SNSPA),Alfred Dumitrescu (Managing Partner, Lighthouse Research & Marketing), Bogdan Theodor Olteanu (</strong><strong>Managing Director, Bortun Olteanu),</strong><strong>Teo (Stand Up Comedian).</strong></p> <p> </p> <p> <strong>Cel de-al doilea panel</strong>al conferintei continua povestea despre tineri, de data aceasta punand accent pe punctele de contactsi elementele cheie in comunicarea cu acestia, fie ca vorbim despre cele mai relevante canale existente sau despre cele mai noi, despre comunitatile in care acestia traiesc si activeaza sau desprece se face bine si ce nu in targetarea lor.</p> <p> </p> <p> Invitatii din acest panel sunt: <strong>Dan Vatcu (Owner, Quadrant Interactive), Ana-Maria Olaru (Senior Strategic Planner, Cohn&JansenJWT), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360 Insights), Serban Alexandrescu (Managing Partner, Headvertising).</strong></p> <p> </p> <p> <strong>Cea de-a doua zi a conferintei (vineri, 14 decembrie) </strong>este la randul ei structuratain doua paneluri si face trecerea de la aspectele teoretice din prima zi la studii de caz ale unor branduri care targeteaza tinerii.</p> <p> </p> <p> Primul panel vine cu cele mai bune practici folosite de catevabranduri din diferite domenii de activitate in comunicarea cu tinerii romani, prezentate de: <strong>Adrian Preda (Creative Director, MRM Worldwide Romania), Adina Militaru (Director de Marketing Romania & Bulgaria, Puma Sports), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research), Stefan Palarie (Head of Corporate Engagement, Scoala de Valori), RaduPilat(Managing Partner, Heist Industries) </strong>si<strong>Mugur P</strong><strong>a</strong><strong>trascu (Managing Partner, iLeo).</strong></p> <p> </p> <p> <strong>Ultimul panelal conferintei </strong>surprinde unele dintre cele mai interesante subiecte pentru tinerii romani, fie ca este vorba despre branduri, influentatori, locuri sau continut media si modul in care acestea pot fi folosite in comunicarea cu ei.</p> <p> </p> <p> Vor acoperiaceste subiecte: <strong>Andrei Botescu (Pionier Pegas), Eugen Erhan si Tudor Muscalu (Co-fondatori, Fredo & Pid’jin), Adina Antonie (PR Manager, Student din provincie), Vlad Mihai (Freelancer in ilustratie si graphic design) </strong>si <strong>Sergiu Floroaia (Stand Up Comedian, Partener Sector 7).</strong></p> <p> </p> <p> Informatii complete despre eveniment si despre inscriere sunt disponibile pe <a href=”http://knowhow.smark.ro/evenimente/romanian-youth-focus-2012_107.html”>site-ul oficial</a>. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de <strong>30 noiembrie 2012</strong> este disponibil un pret de tip <em>early bird</em>.</p> <p> </p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz