Conferința „HoReCa, Influenceri și Diaspora Română”, organizată la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, a reunit reprezentanți ai industriei HoReCa, agenții de turism și influenceri din zona food & travel, având ca scop promovarea turismului autentic românesc și crearea unor conexiuni valoroase între industria locală și diaspora. Evenimentul face parte din proiectul RoBoost, dezvoltat de Asociația Țara Faină, care dorește să crească vizibilitatea României ca destinație turistică.
Emil Munteanu, Președintele Asociației Țara Faină, a declarat: „RoBoost este mai mult decât un proiect – este o misiune de a conecta românii din diaspora cu esența autentică a României, încurajându-i să devină ambasadori ai turismului nostru. Ne propunem să creăm o rețea de comunități și parteneriate solide care să atragă turiști străini și să promoveze România ca destinație turistică vibrantă și plină de suflet.”
Felix Tătaru, fondator GMP Group și invitat special, a subliniat importanța unui brand turistic autentic, afirmând: „Brandul turistic al unui loc presupune autenticitate, ancorare în realitatea a tot ce are mai frumos locul și oamenii și de spus printr-o poveste cu vino-ncoa. Consecvența în spunerea poveștii și în livrarea serviciilor turistice este esențială pentru a surprinde turistul cu ceva la ce nu se aștepta. Ca în orice relație, această legătură trebuie întreținută ulterior… pentru că altfel, ochii care nu se văd se uită la alții. Autenticitate, consecvență, conectare. Astfel ne profesionalizăm și vom fi cu adevărat performanți ca destinație națională de turism.”
Evenimentul a avut o agendă bogată, incluzând dezbateri și paneluri despre rolul influencțerilor în promovarea turismului, construirea unui brand turistic autentic și exemple de bune practici din industrie. Printre invitați s-au numărat Claudia Stan, Regional Sales Director Apex Alliance, Ioana Burcea, Marketing Manager Paralela 45, și Simona Constantinescu, Președinte FIHR & COO Ana Hotels.
Moderator: Dan László, Managing Partner Inventive Plus
Invitați: Claudia Stan, Regional Sales Director – Apex Alliance, Ioana Burcea, Marketing Manager – Paralela 45. Cristina Frangopol – Rozmarin Gourmet – Food Influencer, Cristian Birta (Chinezu), antreprenor, blogger – Kooperativa 2.0, Eliza și Răzvan (Retevicii) – Travel Influencers, Dana Gonț – Jurnalist și Travel Influencer
Moderator: Dragoș Anastasiu, Președinte Eurolines
Invitați: Felix Tătaru, Fondator GMP Group & Institutul pentru Orașe Vizionare, Hilde Brandl, Vicepreședinte Asociația Țara Faină și Lider Antreprenorești, Andreea Diaconu, Realizator emisiune Digi24 – Antreprenorești – Adoptă un Sat, Marius Bostan, Lider RePatriot, Daniela Ioan, Strategy Director – Institutul pentru Orașe Vizionare
Moderator: Sergiu Voicu, jurnalist
Invitați: Andreea Beekman, Head of Marketing Metro România, Simona Constantinescu, Președinte FIHR & COO Ana Hotels, Emil Munteanu, Președinte Asociația Țara Faină & Fondator ATRA Doftana, Daniela Răileanu, Co-fondator Akasha Wellness Retreat
Dragoș Anastasiu, Președinte Eurolines Group, a concluzionat: „Conferința de astăzi a arătat că avem tot ce ne trebuie – oameni pasionați, resurse și viziune – pentru a transforma România într-o destinație de top. Dacă HoReCa, antreprenorii, influencerii și comunitățile din diaspora își unesc forțele, putem construi o imagine autentică și vibrantă a țării noastre, care să atragă turiști din toată lumea. Viitorul turismului românesc depinde de cât de bine reușim să colaborăm și să spunem povestea adevărată a locurilor și valorilor noastre. România are ce oferi, iar împreună o putem pune pe harta turismului internațional!”
Acest eveniment a reprezentat un pas semnificativ în atingerea misiunii RoBoost de a dezvolta și susține turismul local și de a crea o rețea solidă de ambasadori ai turismului românesc în diaspora.
La doar 34 de ani, Laura Ionescu, Creative Director al agenției v8, este deja o voce importantă în publicitatea românească…
Activele Raiffeisen Bank România au depășit 74,3 miliarde de lei în primele nouă luni din 2024, în creștere cu 10%…
Provident Financial România, cea mai mare instituție financiară nebancară (IFN) din România care nu este parte dintr-un grup bancar, anunță…
Grupul CEC Bank va implementa o platformă CRM de ultimă generație, fapt ce va determina o îmbunătățire majoră a soluționării…
Producătorii agricoli din domeniul vegetal vor fi în continuare sprijiniţi să cultive legume româneşti în sere şi solarii. Sprijinul de…
Datorită contribuțiilor semnificativ mai mari din partea activităților centrale, profitul înainte de depreciere, amortizare (EBITDA) și cheltuieli excepționale al Grupului…