Noua ediție 2021 a Conferinței Globală IAA „Creativity4Better” revine cu tema: The Value of Bravery! A cincea ediție va avea loc 27-28 octombrie 2021 și pune curajul în centrul atenției ca motor care a menținut planeta în viață de la începutul acestei „noi normalități”.
Industria marcom se confruntă cu schimbări epice: creșterea noilor piețe, dezvoltarea noilor tehnologii care împuternicesc oamenii și corporațiile, apariția noilor modele de afaceri care au transformat titanii în dinozauri, dezvoltarea noului tip de consumatori, din ce în ce mai exigenți, din ce în ce mai conectați.
Cum reușește un marketer în 2021 să se ridice împotriva oceanelor de schimbare? De ce are nevoie pentru a avansa în mijlocul schimbărilor de paradigmă, dintre care unele în curs de apariție? Este nevoie de curaj. Curaj care va face diferența, va seduce și va convinge consumatorii. Curajul este cel care adaugă valoare.
A 5-a Conferință Globală IAA, „Creativity4Better”, ne va propulsa către o nouă lume a curajului, a luărilor de poziții, o lume în care să lăsăm o amprentă semnificativă. Speakerii din întreaga lume, renumiți pentru creativitatea lor transformativă, și-au demonstrat de nenumărate ori puterea de a modela atitudini și aspirații. Timp de două zile, ei își vor dezvălui propriile credințe și experiențe.
Unii dintre speakerii de top prezenți la ediția din 2021 sunt: David Haigh, președinte și CEO, Brand Finance; Tom Kelley – Partener, IDEO, autor al best-sellerului „Arta inovației”; Sir John Hegarty – Fondator, Creative, Bartle Bogle Hegarty (BBH) și The Garage Soho; Dr. Aurora Simionescu – Astrofizician, Institutul Olandez de Cercetare Spațială (SRON) Top 100 de inovatori din Europa în 2015; Claire Miller – Director global de strategie, Agenția Lego, Grupul LEGO.
Ei se adaugă unor alți speakeri renumiți nume precum Nao Tokui, artist și fondator, Qosmo Japan, Jaime Robinson, cofondator și director creativ, Joan Creative, New York, Sabin Dima, CEO, Humans, Valer Hancaș, Communications and Corporate Affairs Director, Kaufland România, Laura Mihăilă, Head of Marketing, BCR România.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…