Pe 21 mai 2024 are loc la București cea de-a doua ediție a conferinței DESTINAȚII VIZIONARE, singurul eveniment de management și marketing de destinație din România. Anul acesta, în premieră, conferința este urmată de Gala DESTINAȚIA ANULUI, la Ateneul Român, o seară de celebrare a brandurilor turistice deja consacrate, câștigătoare ale competiției Destinația Anului.
Cele două evenimente sunt organizate de Institutul pentru Orase Vizionare, asociație de educație și consultanță în place branding si placemaking, și Destinatia Anului, cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern, cu scopul de a ajuta la construcția și afirmarea de branduri turistice puternice în România și la dezvoltarea competențelor profesionale în domeniu.
Conferința internațională Destinații Vizionare aflată la cea de-a doua ediție, este evenimentul de referință pentru managementul și marketingul de destinație din România și se adresează factorilor de decizie din administrațiile locale, actualilor sau viitorilor manageri de Asociații sau Organizații de Management al Destinației și operatorilor din industria ospitalității.
Peste 20 de experți locali și internaționali vor aborda teme importante pentru turismul românesc, într-un mix de teorie și practică: construcția unor branduri turistice puternice și sustenabile local și internațional, bune practici și provocări în constituirea și managementul organizațiilor de management de destinație, marketingul și comunicarea destinațiilor.
Excelența Sa, Dl Emil Hurezeanu, Ambasadorul României la Viena, va deschide Conferința, cu o prelegere extraordinară despre diplomație și turism. Zona de inspirație internațională va continua cu sesiunea de Trenduri și Bune practici internaționale, în care experți din Germania, Austria și Franța vor vorbi despre turismul de wellbeing, bune practici de sustenabilitate în turism și construcția unor branduri turistice internaționale puternice.
Sesiunea de marketing turistic include bune practici de inovație în promovarea turistică din România, cu studii de caz despre Via Transilvanica și Ținutul Buzăului, marketing turistic cu ajutorul influencerilor și insight-uri despre promovarea și branduirea destinațiilor prin evenimente, oferite de Bogdan Rădulescu, Untold Universe.
Participanții la conferință vor afla date în premieră despre performanța turistică a orașelor și județelor din România, extrase din Raportul City Index, realizat de Institutul pentru Orașe Vizionare, și din cercetarea de piață Destinații Vizionare, cel mai cuprinzător studiu despre atitudinile și comportamentul turiștilor români, din ultimii zece ani.
Ultima parte a evenimentului este dedicată managementului de destinație, cu panelurile Destinații în Ascensiune și Destinații care Inspiră. Liderii Organizațiilor de Management de Destinație sau ai administrațiilor locale din Sibiu, Timișoara, Iași, Bucovina, Brașov vor împărtăși din provocările și soluțiile descoperite în procesul de construcție și consolidare a atractivității acestor destinații.
Felix Tătaru, Președintele Institutului pentru Orașe Vizionare: ”Anul acesta, cu o întreagă zi dedicată construirii și promovării brandurilor de destinații turistice, continuăm ceea ce am început la prima ediție a conferinței Destinații Vizionare: să creștem o comunitate de specialiști și lideri care să construiască branduri solide pentru localitățile din România și să aducă mai mult know-how în dezvoltarea destinațiilor turistice locale.”
Ediția de anul acesta a conferinței este realizată cu sprijinul Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului și în parteneriat cu programul România Atractivă.
Gala Destinația Anului, ajunsă la cea de-a patra ediție, are loc la Ateneul Român în seara zilei de 21 mai și reprezintă punctul culminant al celei mai importante competiții de turism din România. O ocazie de a sărbători excelența și inovația în promovarea destinațiilor din România, la Gală se vor oferi 13 premii în două categorii distincte: o categorie deschisă localităților sau regiunilor și o altă categorie dedicată atracțiilor turistice.
Agenda completă a evenimentelor și detaliile de participare pot fi consultate pe website-ul www.destinatiivizionare.ro.
Parteneri principali Destinația Anului: METRO, Fuze Tea, BCR, Caraiman, Enterprise Rent-a-Car – Partener Mobilitate
Parteneri Conferința Destinații Vizionare: INAQ Consulting, Stațiunea Mamaia
Gazda Galei Destinația Anului: Primăria Municipiului București
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…
Grupul TeraPlast a inaugurat în această săptămână noua fabrică de folii stretch Opal, situată în parcul industrial din Sărățel. Cu…
Datorită cererii peste așteptări în cadrul campaniei de Black Friday 2024 pe platforma eMag, TAROM anunță suplimentarea cu 1.500 de…
Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…